Friday, Dec 1, 2023

صفحه نخست » حمله مردم خشمگین علیه اتباع خارجی در شهر میبد

murder.jpg- جو امنیتی و درگیری در پی قتل یک جوان ۱۷ ساله

- برخی خبرها حاکی از حمله مردم خشمگین علیه برخی اتباع خارجی در شهر میبد است. گفته می شود عده ای معدود، اقامتگاه برخی اتباع خارجی را به آتش کشیدند

بی بی سی - معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پی درگیری در خیابان خرمشهر میبد که پنجشنبه شب به قتل یک جوان ۱۷ ساله انجامید، می‌گوید که قاتل بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، گفته «قاتل از اتباع خارجی» است و «در آزادشهر یزد دستگیر شده است.»



در پی درگیری پنجشنبه شب در میبد، امروز اعتراضاتی در حاشیه نماز جمعه این شهر رخ داد و در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی از حمله گروهی به محل سکونت مهاجران افغان و درگیری با نیروهای انتظامی در این شهر منتشر شده است.

تصاویر نشان می‌دهد که عده‌ای با حضور در محل نماز جمعه، خواهان دستگیری و مجازات قاتل شدند و در واکنش به امام جمعه که خواستار آرامش مردم شده بود، تریبون او را شکستند.

فرماندار میبد هم در حاشیه جلسه شورای تامین که جمعی از اهالی میبد حضور داشتند، گفت: فرد ضارب نزاع دیشب، در آزادشهر یزد دستگیر شده است


میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

واکنش پلیس به درگیری در خیابان خرمشهر میبد

خبرگزاری فارس توضیحات یک مقام فراجا پیرامون درگیری در خیابان خرمشهر میبد را منتشر کرده که در پی می‌آید:

سردار عباسعلی بهدانی فرد، در تشریح خبر دستگیری قاتل جوان میبدی اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان میبد بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پلیس مشخص شد در نزاع و درگیری دسته جمعی رخ داده یک نفر با ضرب چاقو به قتل رسیده و فرد دیگری نیز مجروح شده که در بیمارستان بستری می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که ماموران پلیس در ابتدا دو متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند، گفت: با توجه به این‌که متهم اصلی از محل متواری شده بود بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: متهم اصلی که در یکی از محلات شهر یزد مخفی شده بود در کمتر از ۱۵ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy