Thursday, Dec 21, 2023

صفحه نخست » واکنش عباس عبدی و احمد زیدآبادی به صحبت‌های پناهیان درباره لزوم ثروتمند شدن قشر مذهبی

abdi.jpgعباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به سخنان اخیر پناهیان درباره لزوم ثروتمند شدن قشر مذهبی جامعه واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌ نیوز، او در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر) نوشت: ‌اگر با کار و تولید و ارزش افزوده به ثروت برسند دستشان را هم باید بوسید. در این صورت در جرگه اینها نخواهند ماند. ولی متاسفانه ثروت را از طریق رانت و زد و بند و غارت جمع کردن افتخاری ندارد به نام اسلام هم غالب نکنید.

عباس+عبدی.jpg

افشاگری بی‌سابقه!

احمد زیدآبادی

شیخ علی‌رضا پناهیان در مورد لزوم ثروت‌اندوزی "بچه مذهبی‌ها" به نکته‌ای اشاره کرده است که به نظرم افشاگری بی‌سابقه‌ایست!
او ظاهراً از انبوه کسانی که به دلیل "بچه‌مذهبی" بودن خود، تقاضای شغل دولتی می‌کنند به تنگ آمده و کلافه شده است! از همین رو به غیظ حرف آنان را به زبان آورده که : "چون من بچه‌مذهبی هستم بهم شغل بدید! این هم شد زندگی....؟"

ظاهراً تقاضای "بچه‌مذهبی‌ها" برای شغل دولتی تمامی ندارد که آقای پناهیان از آن به خشم آمده و آنان را به ثروت‌اندوزی در حوزۀ غیردولتی فراخوانده است! خب، به هر حال، پست‌های دولتی محدود است و تمامش هم که به "بچه‌مذهبی‌ها" اختصاص یابد، باز هم سر عده‌ای از آنها بی‌کلاه می‌ماند و آنان را ناراضی می‌کند!

این وسط اما آدمی واقعاً از هر جهت غبطه می‌خورد به خلوص و ایثار و فداکاری و ایمان آن فردی که می‌گوید: "چون من بچه‌مذهبی هستم بهم شغل بدید!" یعنی طرف بچه‌مذهبی شده تا شغل بگیرد!

به نظرم باید برای آقای پناهیان به دلیل اعترافش به دکان شدن رسمی دین، جایزه‌ای در نظر گرفت. ما که می‌گفتیم بدون عواقب نمی‌ماند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy