Saturday, Dec 23, 2023

صفحه نخست » "کنسرت ساسی مانکن" در کیش

sassi.jpgپلمب یک رستوران در کیش پس از برگزاری کنسرت بدل ساسی مانکن

ایران وایر - برگزاری کنسرت بدل ساسی مانکن در یکی از رستوران‌های جزیره کیش به پلمب این رستوران توسط نیروی انتظامی انجامید.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، روز شنبه دوم آبان ۱۴۰۲ با اعلام این خبر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت نیروی انتظامی جزیره کیش رستوران مورد نظر را پلمب و «متخلفین» را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده است.

در ویدیوهایی که از این کنسرت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، فردی با ظاهر ساسی مانکن، اقدام به خواندن ترانه‌های این خواننده ساکن لس‌آنجلس آمریکا می‌کند.

همزمان، دادستان کرمانشاه هم از برخورد دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران‌های کرمانشاه خبر داد که به ادعای او در روزهای اخیر اقدام به برگزاری «جشن‌های هنجارشکنانه» کرده بودند.

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، روز دوم آبان به خبرنگاران گفت در روزهای اخیر به‌ویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط کرده و باعث «جریحه‌دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور» کرمانشاه شده اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، تهدید کرد: «اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.»

در ماه‌ها گذشته موج گسترده‌ای از پلمب واحدهای صنفی، اماکن تجاری، فرهنگی و گردشگری به خاطر سرباز زدن زنان از حجاب اجباری با به بهانه رعایت نکردن هنجارهای اسلامی در ایران به راه افتاده است.

روز گذشته پلیس اماکن تهران یک فروشگاه محبوب کتاب در تهران به نام «شهر کتاب مرکزی» را با بهانه بی حجابی مشتریان پلمب کرد.

روز یکشنبه ۵آذر۱۴۰۲هم کافه رستوران «گلدن نایت» واقع در «ایران‌ مال» تهران، به جرم «برگزاری مراسم هنجارشکنانه ضد فرهنگی و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی» توسط پلیس اماکن تهران پلمب شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy