Monday, Dec 25, 2023

صفحه نخست » بیانیه مشترک: سپاه پاسداران را در لیست تروریستی خود قرار دهید

sepah.jpgآی‌تی‌وی‌نیوز با انتشار گزارش خود در روز چهارشنبه ۲۹ آذر۱۴۰۲ از افشای طرح جمهوری اسلامی برای ترور «سیما ثابت» و «فرداد فرحزاد»، دو مجری شبکه ایران ‌اینترنشنال خبر داد. بر اساس این گزارش جاسوسان قصد داشتند در ازای ۲۰۰ هزار دلار، جان این دو خبرنگار را بگیرند.


جاسوس‌های سپاه در اکتبر ۲۰۲۲ به یک قاچاقچی انسان پیشنهاد دادند که در ازای ۲۰۰ هزار دلار، فرداد فرحزاد، مجری ایران‌اینترنشنال و سیما ثابت، مجری پیشین این شبکه را بکشد اما فرد اجیر شده که یک جاسوس دوجانبه بود، این توطئه را افشا کرد.


اروپایی‌ها تاکنون برای حل مسئله هسته اى و رسیدن به برجام دو هر گونه مماشات را روى میز گذاشته‌اند. براى اروپا تا کنون روابط اقتصادى و سیاسى مهمتر از حقوق بشر بوده است. چون آنها سپاه را جزئی از ارتش جمهورى اسلامى میدانند. ما ایرانیان تنها با یک خرد جمعى و در یک حرکت گسترده میتوانیم در مقابل این ترورها بایستیم.
رژیمی که بیش از چهار دهه است ترور می‌کند فقط با قاطعیت و نه مماشات بر‌کنار خواهد شد تا جلوی این ترورها گرفته شود.
همانطور که قبلا هم هشدار داده‌ایم، این بار نیز به تمامی دولت‌ هاى دموکراتیک بویژه در اروپا و به سازمان هاى بین المللی و حقوق بشری هشدار می‌دهیم که: سپاه پاسداران در راس این ترورها قرار داشته و دارد و پس از سپاه، باندهای تروریست دیگری وجود دارند که تمامی‌شان زیر فرمان خامنه‌ای ترور می‌کنند. مردمان ایران در چهل و اندی سال عمر رژیم با مبارزات پیوسته خود نشان داده‌اند که آمادگی گذر کامل از این رژیم را دارند.
حزب آزادی و رفاه ایرانیان و همگرایان سوسیال دموکرات ایران نقشه ترور خانم "سیما ثابت" و آقای "فرداد فرحزاد" را بشدت محکوم میکند و از اتحادیه اروپا می‌خواهد که هرچه زودتر سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی خود قرار دهند و سفراى این رژیم فاشیستی را از کشورها یشان اخراج کنند تا پشتگرمی برای مردم ایران شود. مردمان ایران آمادگى کامل براى یک تغییر بزرگ را دارند. مردمان از هر قشری با انقلاب، " زن زندگى آزادى" همراهند و همچنان به راه خود ادامه میدهند و با تروریسم افسار گسیخته رژیم واپسگرا، شجاعانه مبارزه می‌کنند و ترس و واهمه‌ای از ترفندهای گوناگون رژیم ندارند و از تمامى نمایندگان پارلمان اروپا میخواهند، سر مار را نشانه روید تا هم ترور‌ها قطع شود و هم امنیت به خاورمیانه و جاى جاى جهان باز گردد.
بیشترین مردم ایران آمادگی کامل گذر از این رژیم را داراست و این با قرار دادن سپاه در لیست تروریستى امکان پذیرتر خواهد شد.
پیروز باد مبارزات مردم ایران
زن، زندگی آزادی
حزب آزادى و رفاه ایرانیان (آرا)
همگرایان سوسیال دموکرات ایران
چهارم دى۱۴۰۲ خورشیدى۲۴دسامبر ۲۰۲۳ میلادی
hezbara@gmail.com

پانوشت: ترجمه بیانیه به اتحادیه اروپا فرستاده خواهد شد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy