Friday, Jan 5, 2024

صفحه نخست » چگونه شهید نشویم!

neshan.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

تعدادی از برادران که در سوریه مواظب مقبره حضرت زینب هستند تا کسی نیاید و آن را بدزدد، به من گفتند که ما برای حفاظت از حضرت زینب به اینجا آمدیم، ولی کم کم مانند برادر شهیدمان سید رضی از حفاظت حضرت زینب خسته شده و به حفاظت از زینب‌های زنده و زیبای سوری علاقمند شدیم. معمولاً کنار‌شان دراز می‌کشیم و تند تند از آنها حفاظت می‌کنیم و آن‌ها نیز تند تند از ما مراقبت ویژه می‌کنند. خلاصه این که در اینجا به ما خیلی خوش می‌گذرد ولی اخیراً احساس می‌کنیم که در لیست کسانی هستیم که رژیم صیهونیستی می‌خواهد شهید کند.

بنده چند راهکار برای این که شهید نشوند به آنها پیشنهاد کردم، اول آنکه رژیم صهیونیستی علیرغم اینکه خیلی بدجنس و خیلی صیهونیست است، در کشتن فخری‌زاده و سیدرضی نشان داد که علاقه‌ای به همسرکشی ندارد و از این کار پرهیز می‌کند. ظاهرا گفته می‌شود که نهایت سعی خود را کرده تا همسران آن دو شهید نشوند. در همین راستا پیشنهاد می‌کنم بدون همسر و یا به تعبیر رهبری ضعیفه متعلقه محترمه، به هیچ جا نروید و اصلاً آنها را به خود سنجاق کنید و از عدم علاقه صیهونیست‌ها به همسرکشی استفاده کنید. جناب رئیس جمهور در سفر به پرند بیش از ۵۰۰ نفر محافظ با خود برد و حال اینکه اصلاً نیاز به این کار نبود، کافی بود جمیله را به خودش سنجاق می‌کرد. مبادا همسران زاپاس را با خود ببرید بهتر است همان اصل کاری یعنی والده بچه‌ها را با خودتان ببرید. به هیچ وجه به برادران سپاهی نگویید که کجا زندگی می‌کنید و کجا می‌خواهید بروید، برای اینکه اکثر آنها خودشان یک موساد کوچولو هستند. اگر در کنار جاده یک نیسان آبی پارک شده دیدید به سرعت از آن محل دور شوید. از پرستوهای خارجی فاصله بگیرید و با آن‌ها حشر و نشر نکنید، ممکن است قبلاً روی پشت بام صیهونیست‌ها نشسته باشند.
در پایان با کمال تاسف باید خدمت شما عرض کنم که اگر در لیست شهادت رژیم صهیونیستی باشید، نهایتاً شهید خواهید شد بنابراین توجه داشته باشید اگر مانند سید رضی در کنار یک پرستو شهید شوید رهبری نه کتباً و نه شفاها تسلیت نخواهد گفت، فقط ممکن است که با اکراه برای شما نماز میت بخواند. از همسران غیر ایرانی خود بخواهید که پس از شهادت شما توقع نداشته باشند که رهبری آنها را به حضور بپذیرد، حضرت آقا فقط همسران و فرزندان ایرانی شهید را به حضور می‌پذیرد، برای اینکه نمی‌خواهد مردم بدانند که سردارانش از هر کدام از کشورهای محور مقاومت حداقل یک همسر دارند، کما اینکه همسر لبنانی حاج قاسم و بقیه همسران غیر ایرانی او را که ما نمی‌دانیم چند تا هستند به حضور نپذیرفت. سعی کنید پس از شهادت شبیه حاج قاسم نباشید، از صدر اسلام تاکنون او تنها شهیدی است که حتی پس از مرگش باعث و بانی کشتار مردم می‌شود، حتی اگر آن‌ها همشهری‌ خودش باشند.

صدوبیست‌وچهارهزارویکمین پیامبر ظهور کرد!

ظاهرا پروردگار نظرش را عوض کرده و پس از پیامبر اسلام که قرار بود آخرین پیامبر باشد، یک پیامبر دیگر را مبعوث کرد. اگر پیامبر اسلام خاتم الانبیا یا آخرین پیغمبر بود، این پیامبر جدید خاتم الشیعه و یا خاتمه دهنده مذهب شیعه خواهد بود. کما اینکه تاکنون ضربات کاری به مذهب شیعه وارد کرده است. در پیامبری او شک نکنید، اگر می‌بینید دور سرش هاله نور ندارد، برای این است که لامپ آن مدت‌هاست که سوخته است.

ابومالش
دی ماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy