Monday, Jan 8, 2024

صفحه نخست » مردم فریب نخواهند خورد، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam.jpgویژه گویا

خوانندگانِ گرامی نخست کلیپ زیر را ببینید تا شماری پرسش را با شما در میان بگذارم.

https://youtube.com/shorts/Sbwv3n4fRJo?si=3dkD05vtPGMjgG6m

حکومت اسلامی کودک‌کش برای کشاندنِ مردم پایِ صندوق‍هایِ رای به کثیف‌ترین ترفندها دست زده است.

چند نمونه از آن‌ها:

ـ ارسال پیامک با وعده دروغینِ دوره‌ای اینترنتِ و موبایلِ رایگان،

ـ گذاشتن میزهایِ پروپاگاندا با همین ادعا در خیابان‌ها برایِ دعوت به ثیت نام و پُرکردن و امضایِ فرمولی برایِ دریافت رایگان اینترنت و موبایل. هُشدار: این امضاها را می‌خواهند به عنوان رای مردم حساب کنند.

ـ پروپاگاندایِ بسیار گسترده و التماس به شیوه‌هایِ کوناگون،

ـ اجرایِ برنامه‌هایِ انتقادی سخت از حکومت در تلویزیونِ رسوای رژیم که تفسیری نمی‌خواهد،

ـ و این آخرین ترفند بسیار پرسش‌انگیزِ ارسال کپی کاملِ شناسنامه تبهکار قاسم سلیمانی به آدرسِ مردم و درخواست شرکت در انتصابات!

اینک این پُرسش‌ها در میان است:

ـ آیا برنامه بسیار پُرهزینه چاپ کاملِ گذرنامه تبهکار و آدم‌کش قاسمِ سلیمانی و پُستِ آن برایِ مردم، تنها یک هفته پس از رُخ‌دادِ کرمان، از پیش برنامه‌ریزی نشده و پیوندی با آن بمب‌گذاری ندارد؟

ـ آیا با توجه به پیشینه سیاه حکومت در زمینه قربانی‌کردنِ مردم برای مظلوم‌نمایی، بازی با احساس مردم زود باور و فریب مردم ایران و جهان برایِ پیش بردن سیاست‌هایِ ویران‌گر خود، آن بمب‌گذاری شکل نگرفته تا زمینه برای تبلیغ او فراهم شود ؟

ـ چگونه تنها دو یا سه روز پس از آن رویدادِ خونین، شماری شناسایی و دست‌گیر شدند؟

ـ چگونه جسدهایی که به گفته خودشان در اثرِ شدت انفجار ریز،ریز شده است قابلِ شناسایی بوده است که با شتاب نام یک شهروند تاجیکستان به عنوانِ بمب‌گذار و شماری دیگر را یافته‌اند؟

ـ آیا اعلامیه کذایی داعش، اعلامیه ساختگیِ خودِ حکومت نیست؟

ـ داعش اکنون کجا امکانِ چنین سازماندهی‌ای را دارد و در چه جایی به‌سر می‌یرد؟

ـ چرا پس از دو روز تبلیغ علیه اسراییل و جا نیافتن این تهمت به اسراییل بیانه داعش یا این تاخیر منتشر شد؟

ـ آیا داعش بدش می‌آید که انفجار بزرگ و خونینی که خود انجام نداده باشد، بنام او خوانده شود تا از آن به عنوان قدرت خود سود ببرد؟

هنوز آخرین رسوایی زدنِ عمدیِ هواپیما و کشتن انسان‌هایِ بی‌گناه فراموش نشده است. مردم بیاد دارند در یک فایلِ صوتی که از نشست سپاه و یسیج، اگر اشتباه نکنم در سال ۱۳۸۸ و در روزهای جنبشِ سبز، به بیرون درز کرد، چگونه آن‌جا بیان می‌کنند: کاری ندارد ما یک بمب در یک ایستگاه مترو کار می‌گذاریم، روزنامه‌ها نیز که همه دست خودمان است، هیاهو بپا می‌کنیم که دسمن و رقیب، یعنی اصلاح‌حواهان حکومتی، در آن دست داشته‌اند.

ببینید، پیشینه حکومت در اجرایِ این تبهکاری‌ها برایِ فریبِ ساده‌دلانِ زودباور، بسیار بلند و از آتش‌زدن سینما رکس آبادان، هنوز به قدرت نرسیده آغاز شده و هم‌چنان در این نزدیک به ۴۵ سال ادامه داشه است، بارها و بارها. روزی روشن خواهد شد که سرنگونی چندین هواپیمایِ برخی سرانِ ارتش و سپاه عمدی بوده است یا نه.

سخنِ پایانی

مردم شریف و گرفتار ایران، جوانانِ هُشیار و آینده‌سازی ایران، هیچ اهمیتی به ترفندهای ِرسوای رژیم نداده و دیگران را نیز از این ریاکاری‌ها آگاه خواهند ساخت. مردم می‌دانند آن‌کس گه خود را ایرانی می‌داند در "انتصاباتِ" رسوایِ حکومت شرکت نخواهد کرد و پا بر خونِ پاکِ جوانان و کودکان به خون غلطیده ایران نخواهد نهاد.

به عنوان یک ایرانی دور از میهن امیدوارم روز رای‌گیریِ قلابی، هرکس که امکانِ آن را دارد در خانه بماند و بیرون نرود تا جهانیان پیامِ روشن مردمِ ایران به بیزاری از این حکومتِ کودک‌کشِ فتنه‌گر را در خیابان‌هایِ خلوت به چشم ببینند.

فراموش نکنیم : ایرانی به این آدم‌خواران رای نخواهد داد!

کوروش گلنام



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy