Sunday, Jan 14, 2024

صفحه نخست » مراجعه افراد بی حجاب به صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات + پاسخ "عجیب" سخنگوی شورای نگهبان

sokhangoo.jpgخبرآنلاین - هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بر اساس قانون عفاف و حجاب فردی بی حجاب جهت رای دادن به صندوق های رای مراجعه کند، مانعی برای او ایجاد می‌شود؟

تاکید کرد: حق رای در هیچ قانونی سلب نشده و حتی توسط دادگاه نیز سلب شدنی نیست. نباید موضوع حجاب موجب دو قطبی شدن در انتخابات شود!

raeisi.jpgدولت بهار، کانال تلگرامی حامیان احمدی نژاددر مطلبی از شنیده‌هایی گفته که بر اساس آن هنوز مسئولان برای محرومیت بانوان بدحجاب و ممانعت از حضور در پای صندوق‌های رای به جمع‌بندی نرسیده‌اند. این مطلب افزوده «درپی تصمیم قاطع مسئولان جهت اعمال محدودیت و برخورد هوشمند با بانوان بدحجاب، پیشنهادهایی برای ممنوعیت این بانوان از حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات آینده مطرح شده است. شنیده‌ها حاکیست هنوز مسئولان برای محرومیت بانوان بدحجاب و ممانعت از حضور در پای صندوق‌های رای به جمع‌بندی نرسیده‌اند.»

bihejab.jpgمحرومیت زنان بی حجاب از خدمات اجتماعی در حالی اجرا می‌شود که ناظران سیاسی از دوگانگی مواجهه پلیس با بی‌حجاب‌ها در روزهای راهپیمایی‌ و غیر راهپیمایی انتقاد کردند.

حضور یک زن بی حجاب (بله، بی‌حجاب و نه بدحجاب و کم حجاب و شل‌حجاب) در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تهران، بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های اصول‌گرا داشته است. بسیاری از این رسانه‌ها با انتشار تصاویری از این خانم، نوشته‌اند که دیگر بانوان حاضر در مراسم که همگی محجبه بوده‌اند، رفتار دوستانه‌ای با او داشته و حتی بعضی‌های‌شان او را بوسیده‌اند.

حجاب آخرین سنگر نظام است؟

برخی دیگر از مسئولان ذی‌نفوذ معتقدند حجاب، آخرین خاکریز است و اگر از دست برود، نظام از دست خواهد رفت. از جمله حامیان این تفکر عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که گفته بود: «اگر حجاب و عفاف به‌عنوان خاکریز اول مقابله با جنگ نرم دشمن از دست برود، خاکریزهای دیگرمان را نیز از دست خواهیم داد. دشمن برای تسخیر این خاکریز همه توان خودش را به میدان آورده است»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy