Friday, Jan 19, 2024

صفحه نخست » انتقام درازی گرفتیم

mu.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

(اخبار هفته)

هفته گذشته هفته انتقام بود. می‌خواستیم انتقام سختی بگیریم ولی انتقام درازی شد. اینکه می‌گویم انتقام دراز برای این است که حالا حالاها ادامه دارد، به دو کشور دوست و برادر حمله موشکی کردیم و در کمال تعجب با عکس‌العمل سخت آنها روبرو شدیم. معلوم شد که آنقدرها که ما فکر می‌کردیم دوست ما نیستند. اگر ما موشک‌هایمان را در کشورهای دوست آزمایش نکنیم؟ در کجا باید آزمایش کنیم؟. ما اگر نتوانیم آبرو و اقتدار از دست رفته را با حمله به کشورهای دوست بازیابی کنیم، به کجا باید حمله کنیم؟. یکی از آنها در کمال ناجوانمردی جواب ما را با موشک داد و حق دوستی را به جا نیاورد. البته متاسفانه مقام معظم رهبری هم یادش رفته بود که پاکستان یک کشور نیست، یک ارتش است. در این ماجرا اقتدار ما ترک برداشت. پیشنهاد می‌کنم برای این که این ترک را رفع و رجوع کنیم چند موشک به کشورهای همسایه دیگر، مانند ترکمنستان و تاجیکستان بزنیم.

یکی از تخصص‌های ما و نوچه‌های مان به هدف نزدن است

متاسفانه در دو هفته گذشته، هم در درست به هدف زدن و هم در درست به هدف نزدن، موفق نبودیم. در مورد درست به هدف زدن، موشک‌های ما در خلیج فارس سر خر را کج کرده و برگشتند و پتروشیمی خودمان را زدند. کسی نمی‌داند که چرا گاهی موشک‌ها و راکت‌های ما خودشان تصمیم می‌گیرند که کجا را بزنند و از فرمان حضرت آقا پیروی نمی‌کنند. ممکن است روزی خدای ناکرده این موشک‌ها بر بیت فرود آیند و به قول عبید بجای اینکه آقا بر بیت فرود آید، بیت بر آقا فرود آید. در مورد درست به هدف نزدن، چند سالی است که نوچه‌های ما در عراق و سوریه نهایت سعی خود را می‌کنند که راکت‌ها و موشک‌ها به پایگاه‌های آمریکایی نخورند تا مبادا خدایی نکرده کسی کشته شود. آنها با دقت زیاد موشک‌ها را در دو کیلومتری اطراف پایگاه به زمین می‌زدند، ولی متاسفانه دچار اشتباه شده یکی از موشک‌ها به داخل پایگاه خورد و یکی از خلبانان آمریکایی زخمی شد و به کما رفت. بایدن که اغلب اوقات یادش می‌رود که رئیس جمهور است، این دفعه متاسفانه یادش آمد و دستور داد تا چند تن از نوچه‌های گردن کلفت ما را در عراق کشتند. از همه برادران تقاضا دارم برای درست به هدف نزدن، دقت بیشتری از درست به هدف زدن داشته باشند.


حال نزار ولایتی

این هفته حال نزار دکتر ولایتی، یار و غار رهبری را دیدم و خیلی ناراحت شدم. احوال ایشان یک باور عمومی را مبنی بر اینکه تریاک آدم را سرپا نگه می‌دارد، کاملاً رد کرد. تعدادی از دوستان معتقدند، علت اینکه حال ایشان به ناگهان خراب شد، دل شکستگی از روس‌هاست. روسو فیل‌های وطنی متوجه نکته‌ای شدند که ما یعنی ملت ایران از قبل می‌دانستیم، اینکه پوتین آنها را به عضو میانی خود هم حساب نمی‌کند. روسو فیل‌های وطنی همه جا می‌گویند که ما شریک استراتژیک روس‌ها هستیم، ارباب که با نوکر خودش شریک استراتژیک نمی‌شود، ارباب دستور می‌دهد و نوکر اجرا می‌کند و اگر اجرا نکند او را نه اینوری نه اونوری می‌کند.

ابومالش

دی ماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy