Friday, Jan 19, 2024

صفحه نخست » پسربچه بلوچ با پای برهنه در مسابقه اول شد چون شناسنامه نداشت بهش جایزه ندادند!

19-4.jpgدکتر علی شجاعی متخصص جراحی عمومی: «پسربچه بلوچ با پای برهنه در مسابقه اول شد چون شناسنامه نداشت بهش جایزه ندادند!» ادعای مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه در تجاوز نظامی پاکستان به خاک ایران «اتباع غیرایرانی کشته شدند» با واکنش منفی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
دکتر علی شجاعی متخصص جراحی عمومی جمعه ۲۹ دی‌ماه با هشتگ بلوچ هموطن ماست، با انتشار عکسی در «ایکس» روایت کرده «زمانی که در بلوچستان به عنوان پزشک خدمت می‌کردم این پسربچه با پای برهنه توی مسابقه اول شد ولی چون شناسنامه نداشت جایزه را بهش ندادند.»
مردم می‌گویند جمهوری اسلامی برای آنکه در مقابل تجاوز نظامی پاکستان واکنش نشان ندهد، ادعا کرده قربانیان حمله موشکی که تعداد آنها ۹ نفر بود «اتباع غیرایرانی» هستند! در حالی که موضوع بر سر تجاوز نظامی به خاک کشور است و نه تابعیت کشته‌شدگان!
در عین حال، مرگ و زندگی، تابعیت نمی‌شناسد و هر انسانی که در چنین حملاتی زندگی خود را از دست بدهد می‌بایست مورد اعتراض مقامات مسئول قرار بگیرد.
در میان کشته‌شدگان حملات موشکی پاکستان به خاک ایران که ساکن روستاهای اطراف سراوان بودند، دست‌کم پنج کودک و دو زن دیده می‌شود. پیکر آنها پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه شبانه به خاک سپرده شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy