Monday, Jan 22, 2024

صفحه نخست » من فقط ۶۰۰ میلیون پول دست یک آهنگر دارم + تئوریسین جبهه پایداری به دادستانی احضار شد

badbakht.jpgتکمیلی:

رائفی پور برای ارائه تو ضیحات و مستندات مربوط به دریافت سکه و رشوه از سوی نمایندگان مجلس که در برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود به دادستانی تهران فراخوانده شد.
به گزارش تسنیم؛ در پی ایراد برخی ادعا‌ها از علی‌اکبر رائفی‌پور، دادستانی تهران ضمن احضار وی، اسناد و مدارک مرتبط با ادعای مطرح شده را مطالبه کرد.

***

گزارش اولیه:

علی اکبر رائفی پور درباره تامین معیشت خود توضیح داد: مردم به حساب مؤسسه پول می‌ریزند که ربطی به من ندارد

ادعای اخیر علی اکبر رائفی پور در خصوص دریافت ۱۴۰ سکه توسط یکی نمایندگان مجلس با واکنش هایی روبرو شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی روز گذشته (۱ بهمن ماه) محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به اظهارات اخیر علی اکبر رائفی پور که مدعی شده بود، مجلس کنونی نماینده ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است، گفته بود: اخیراً فردی که خود را همه‌چیزدان می‌داند و درباره همه چیز نظر می‌دهد، در صداوسیما صحبتی را علیه نمایندگان به بهانه شفافیت کرده و گفته است یکی از نمایندگان برای آنکه درخواست یک تحقیق و تفحص را پس بگیرد، سکه دریافت کرده است. این فرد اگر خودش مدافع شفافیت است، اعلام کند که در جلسات و سخنرانی‌های خود چه مبالغی دریافت می‌کند.

این اعتراض نماینده مجلس، پاسخ علی اکبر رائفی‌پور را به همراه داشت و وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏از ماست که بر ماست

ما مردم ⁩ این جماعت را این چنین پررو کرده ایم و الا بجای پاسخگویی ، از ما که هیچ مسئولیتی در کشور نداریم طلب شفافیت نمی کردند!

صباغیان ⁩ نماینده مجلس خطاب به بنده: ‏خودت را شفاف کن! ‏هر جلسه چقدر میگیری؟

پاسخ:

tweet2.jpg

بیشتر بخوانید:

روزنامه اعتماد خبر داد؛ برنامه رائفی‌پور برای ارائه اسناد و مدارک ماجرای پخش ۱۴۰سکه طلا در مجلس به قوه قضائیه

در شرایطی که به نظر می‌رسد، نمایندگان طیف نواصولگرا تلاش می‌کردند رائفی‌پور را وادار به عقب‌نشینی کنند، پیگیری‌های «اعتماد» از یکی از نزدیکان دفتر رائفی‌پور نشان می‌دهد، مرد همه‌چیزدان دایره اصولگرایی! خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند.

روزنامه اعتماد با اشاره به اظهارات اخیر علی‌اکبر رائفی‌پور مبنی بر رشوه ۱۴۰ سکه‌ای یکی از نمایندگان مجلس برای متنفی کردن یک طرح تحقیق تفحص خبر داده که «مرد همه چیزدان اصولگرا» خطاب به نزدیکانش اعلام کرده اسناد و مدارک تخلفات را به مقامات قضایی بدهند.

به گزارش اعتماد، در شرایطی که به نظر می‌رسد، نمایندگان طیف نواصولگرا با استفاده از ادبیات حقوقی و تند، تلاش می‌کردند رائفی‌پور را وادار به عقب‌نشینی کنند، پیگیری‌های «اعتماد» از یکی از نزدیکان دفتر رائفی‌پور نشان می‌دهد، مرد همه‌چیزدان دایره اصولگرایی! خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند.باید دید پرده‌های نهایی این رویارویی میان طیف‌های مختلف اصولگرایی چه خواهد شد؟

گروه‌هایی که قرار بود با تشکیل حاکمیت یکدست به جای برخوردهای سیاسی و جناحی بر سر قدرت، تلاش خود را معطوف تحقق توسعه و پیشرفت کشور کنند، اما به اندازه‌ای بر سر تکه‌های کیک قدرت دچار تنازع و درگیری شده‌اند که روزی نیست پرونده تازه‌ای از تخلفات هم را رو نکنند. یک روز ماجرای سیسمونی‌گیت رو می‌شود. روز دیگر ماجرای تخلفات اوقاف. یک پرونده شاسی بلندگیت‌ها را رو می‌کند و برهه دیگر رسوایی سکه‌گیت و رشوه 140سکه توسط یک نماینده تایید صلاحیت شده. در این میان واقعیتی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، منافع مردمی است که کمر آنها این روزها زیر بار گرانی‌ها و نوسانات قیمتی بازارها خم شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy