Tuesday, Jan 23, 2024

صفحه نخست » مقایسه امیر عبدالهیان با وزیر خارجه هیتلر در سازمان ملل

23-4.jpgگیلاد اردان، سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد، در نشست شورای امنیت این سازمان، حسین امیر‌عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را که در نشست شورای امنیت شرکت کرده است با وزیر خارجه هیتلر مقایسه کرد. اردان گفت: «چقدر پوچ است که وزیر امور خارجه دولت شماره یک حامی تروریسم... اینجا باشد تا در شورا سخنرانی کند.
آیا می‌توانید تصور کنید وزیر خارجه هیتلر در یک بحث جدی در مورد چگونگی دفاع از یهودیان در جریان هولوکاست، شرکت کند؟ این یک دنیای وارونه است.» سفیر اسرائیل همچنین جمهوری اسلامی ایران را «رژیمی که مسئول تامین ۹۰ درصد بودجه گروه‌های تروریستی» در منطقه است معرفی کرد و گفت که جمهوری اسلامی تهدید عظیم و اصلی در منطقه است.
او امیرعبداللهیان را نماینده رژیمی معرفی کرد که حزب‌الله را مسلح کرده و سلاح و اطلاعات به حوثی‌ها می‌دهد. گیلان اردان همچنین گفت: «بدون ایران، حوثی‌ها موشک‌های کروز یا پهپاد پیشرفته برای هدف قرار دادن کشتی‌های تجاری نداشتند.»
او با نشان دادن عکسی خطاب به شورای امنیت گفت که «اینها سلاح‌های ایرانی است که در مسیر انتقال به حوثی‌ها به ‌دست نیروهای آمریکایی توقیف شده است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy