Tuesday, Jan 30, 2024

صفحه نخست » ویدیوی جنجالی از عملیات نیروهای اسرائیلی با لباس زنانه و پزشکی در بیمارستانی در جنین

jenin.jpgارتش اسرائیل می گوید سه نفر از اعضای گروه حماس را در یک عملیات مخفی در بیمارستان ابن سینا در جنین در کرانه باختری کشته است.

گزارش‌ها حاکی است که یک «هسته مسلح» از نیروهای اسرائیل در پوشش مبدل، با لباس‌های کادر پزشکی و پوشش شخصی و زنانه، وارد بیمارستان ابن سینا جنین شدند.

در ویدیو دیده می‌شود که یک نیروی زن این هسته‌ مخفی از پوشش اسلامی استفاده کرده است.

منابع درمانی در کرانه باختری اعلام کردند که نیروی ویژه اسرائیل صبح امروز سه عضو حماس را در داخل بیمارستان ابن سینا در شهر جنین کشته‌اند. این منابع اعلام کردند که نیروهای ویژه به طبقه سوم بیمارستان رفتند و با استفاده از سلاح های مجهز به صدا خفه‌کن سه عضو نیروی حماس را کشتند.

منابع نظامی اسرائیل گفتند که آنها درصدد بودند تا طرح یک «حمله» را اجرا کنند. اسرائیل می‌گوید «محمد جلامنه» از فلسطینی‌هایی است که در حمله آنها کشته شده است.

گزارش شده است که او پس از یک حمله هواپیمای بدون سرنشین تحت درمان بوده است. اسرائیل می‌گوید این هسته در «داخل بیمارستان ابن سینا» در شهر جنین مخفی شده بود.

اسرائیل می‌گوید نیروهای ارتش و سرویس امنیت عمومی اسرائیل (شین بت) مشترکا این حمله را انجام داده‌اند، این گروه به زبان عربی روان صحبت می کنند، ظاهر عربی دارند و آموزش نیروهای ویژه دارند:

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy