Saturday, Feb 3, 2024

صفحه نخست » چرا ترامپ از دست وکیل عراقی‌الاصل مورد علاقه‌اش خشمگین شد؟

trump.jpgالینا حبه فرزند پدر و مادری عراقی، از زمانی که به‌عنوان یکی از اعضای تیم دفاعی ترامپ در پرونده «حق‌السکوت» ظاهر شد، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت

العربیه - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، به‌رغم دفاع جانانه «الینا حبه»، وکیل مدافع زیباروی خود طی ماه‌های گذشته، از این که او از تیم وکلای رقیب برای صرف ناهار دعوت کرده، به‌شدت خشمگین شد.

روبرتا کاپلان، وکیل ای جان کارول، روزنامه‌نگار شاکی از ترامپ فاش کرد که رئیس‌جمهوری پیشین پس از اطلاع از این که وکیلش صرف ناهار با کاپلان را پذیرفته، در جلسه‌ای در مار-آلاگو، مدارک را روی میز انداخت و آنجا را ترک کرد.
به‌گفته کاپلان، ترامپ بر سر وکیل جنجالی خود که در پرونده‌هایش در نیویورک از او دفاع کرده، فریاد زد، زیرا او با تیم حقوقی جان کارول که ترامپ را به تجاوز جنسی متهم کرده، همکاری می‌کند.

کاپلان منتقد دیرباز ترامپ در بخشی از یک پادکست در گفتگو با جورج کانوای که پنجشنبه پخش شد، فاش کرد که درخواست رئیس جمهوری پیشین برای کار در زمان استراحت ناهار را رد کرده است.

به‌نظر ترامپ، زمان صرف ناهار، وقت مرده است که باید مورد استفاده قرار بگیرد ولی کاپلان تاکید کرد که به ترامپ گفته، وکلای او از جمله وکیل زیباروی مورد علاقه‌اش در کمال سخاوت، از تیم او برای صرف ناهار دعوت کرده است.

داد و فریاد ترامپ

به‌گزارش «دیلی میل»، اینجا بود که ترامپ از شدت خشم منفجر شد و توده بزرگی از اسناد و مدارک را روی میز انداخت و به دلیل دعوت از تیم رقیب به ناهار بر سر وکیل خود فریاد کشید.


وکیل مدافع ترامپ ظرف چندماه گذشته بسیار خبرساز بوده که در شبکه‌های اجتماعی، بازتاب گسترده‌ای داشته است.
الینا حبه از نیوجرسی که فرزند پدر و مادری عراقی است، از زمانی که به‌عنوان یکی از اعضای تیم دفاعی ترامپ در پرونده «حق‌السکوت» ظاهر شد، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.


رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا جمعه گذشته در برابر هیئت منصفه در دادگاه منهتن نیویورک، شکست سختی را متحمل شد، زیرا او در این دادگاه به پرداخت غرامت 83.3 میلیون دلاری به جین کارول روزنامه‌نگار به جرم تجاوز جنسی ترامپ به او در 3 دهه قبل، محکوم شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy