Tuesday, Mar 12, 2024

صفحه نخست » به دختران زجرکشیده سرزمین ام: مراقب باشید در دام سلیطه گری سلیطه ها نیفتید؛ ف. م. سخن

IMG_0656.pngعده ای بر اساس رهنمودهای زنی معلوم الحال که روز به روز گند کارهای ضد مردمی اش بیشتر در می آید کارزاری به راه انداخته اند با عنوان «من سلیطه ام».

از میان این همه نام و صفت مناسب زنان و دختران شجاع ایرانی، انتخاب سلیطه بودن، تنها از سر جهل و نادانی یا حتی خشم نیست بلکه به اعتقاد من برنامه ای ست برای تخریب زنان ایرانی به دست خودشان.

هنوز فراموش نکرده ایم بازی دادن زنده یاد روح الله زم به وسیله مامور وزارت اطلاعات را.

کاری کرده بودند که او مثلا برای کسب خبرهای دست اول، هر چه آن ها به او می گفتند کلمه به کلمه تکرار می کرد و عاقبت با همین ساده لوحی، گرفتار آن ها شد و سر عزیزش را بر باد داد.

حالا می خواهند کاری کنند که زنان آزادی خواه کشورمان خودشان به خودشان بگویند سلیطه و خانواده های پدر مادر داری که الزاما مسلمان سفت و سخت نیستند هم از این که بشنوند همسر یا دختر و خواهرشان به خودشان می گویند سلیطه وجودشان غرق اندوه و خشم شود و مانعی بر سر تلاش های آزادی خواهانه ی آن ها شوند.

عزیزان من. شما سلیطه نیستید و مراقب باشید در دام این بازی های هشتگی و اینترنتی نیفتید.


الان عده ای از غلامان حلقه به گوش این هشتگ سازان به راه افتاده اند که کلمه ی سلیطه را برای ما معنی کنند و مثلا بگویند چرا وقتی صفت سلیط برای مردان حُسن به شمار می آید صفت سلیطه برای زنان باید بد شمرده شود.

این ها دیگر شور ماجرا را در آورده اند و برای کسب شهرت بیشتر حتی حاضرند لباس خود را وسط خیابان در آورند تا مراتب آزادی خواهی شان را به این نحو نشان دهند در حالی که هیچ زن غربی و متمدنی به خودش در زبان خودش به خودش سلیطه نمی گوید یا حاضر به برهنه شدن در مکان های نامربوط نمی شود.

این ها برنامه هایی ست برای تخریب زنان ما و این که خودشان به خودشان صفت سلیطه بدهند و کار آخوندهای مکار را راحت کنند.

امیدوارم این آش مسموم که با ملاقه ی ایران اینترنشنال هم زده می شود، زودتر از آن چه انتظار می رود با شکست مفتضحانه و با واکنش مناسب دختران ما رو به رو شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy