Monday, Mar 25, 2024

صفحه نخست » اعتراف تلخ صادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی برخورد نهادهای حکومتی با کسانی که در ماه رمضان به گفته او «‌روزه‌خواری» می‌کنند را ناکافی دانست و گفت: «هفته دوم ماه رمضان گذشت و در این مدت شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم.»

25-3.jpgفعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست.

کوشکی در یادداشتی خطاب معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نوشت: روزه‌خواری و تظاهر به آن برای مکلفین حرام است.درماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی برای کسانی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، جرم‌انگاری و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

اخیراً مردم روزه‌دار طی تماس‌های مکرر با وزارت کشور،درباره بی‌توجهی‌ به حرمت ماه رمضان اظهار گلایه و شکایت کرده اند.

رستوران‌ها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌های داخل شهرها، مطلقاً اجازه فعالیت تا قبل از افطار را ندارند.برخی تصور کردند می‌توانند با پوشاندن شیشه‌ها و ایجاد استتار در داخل مکان‌ها ارائه خدمات داشته باشند! به هیچ عنوان چنین مجوزی وجود ندارد و اگر کسانی به اشتباه برداشت کردند که مجوزی در این زمینه دارند، فاقد اعتبار است.

حتی در شهرهای مسافرپذیر، عزیزان مسافر نباید در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند. دادستان کل کشور تاکید داشت که روزه‌خواری در ملاءعام، تحت هر شرایطی جرم است و تفاوتی ندارد که در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه یا رستوران باشد و افراد نباید در این مکان‌ها به صورت علنی روزه‌خواری کنند.

هفته دوم ماه رمضان گذشت و در این مدت شاهد وسیع ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ ج.ا.ا بوده ایم و معاون وزیر کشور یادشان آمده معین کنند چه کاری مجاز و چه رفتاری مجرمانه است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy