Saturday, Apr 6, 2024

صفحه نخست » آقای اسراییل! خودتان و ما را زجر کش نکنید!؛ ف. م. سخن

IMG_1163.jpegلاس خشکه زدن امریکا با فاشیست های جهان در جنگ دوم را از یاد نبرده ایم. اگر ژاپنی ها ناغافل به پرل هاربر حمله نمی کردند و غول خفته را بیدار نمی کردند چه بسا فاشیست ها و نازیست های جهان همچنان در حال تاخت و تاز در دنیا می بودند.

تنها متحد طبیعی و ماهوی و واقعی ما ایرانیان، یعنی اسراییل، از ترس وِر وِر های کسانی که ادعای صلح طلبی و بشر دوستی دارند و برای تروریست های جهان پستان به تنور می چسبانند، مجبور است در مقابله با دشمنان خودش و دشمنان زندگی نرمال در جهان دست به عصا راه برود و دقت در مقابله با دشمنان بشریت را به قدری بالا ببرد که مثلا ساختمان محل استقرار سران تروریستی جمهوری نکبت اسلامی در سوریه را میلی متری، و واقعا میلی متری در هم بکوبد تا حتی به ساختمان سفارت جمهوری منحوس اسلامی که چسبیده به آن است خسارتی وارد نشود تا فردا فریاد وامصیبتا و وا خاک ایرانا و وا کنوانسیون های بین المللیا در جهان اوج نگیرد و با این وجود همین در هم کوبیدن به حق و میلی متری فریاد عده ای از «صلح طلبان» و «طرفداران مبارزات ضد خشونت» را بلند کند که ساختمان کنسولگری هم بخشی از خاک یک کشور می باشد که نباید مورد تهاجم و تعرض نظامی قرار بگیرد.

اسراییل حتما بهتر از ما می داند که سه عضو عالیرتبه تروریسم جهانی و چهار همراه آن ها که در این ساختمان مشغول برنامه ریزی برای عملیات آتی تروریستی بودند نه ارزشی از نظر دانش نظامی دارند و نه جمهوری نکبت اسلامی از این سپاهیان دوزاری کم در دست و بال اش دارد، با این وجود زدن این ها برای نشان دادن قدرت اطلاعاتی و نظامی اسراییل لازم است.

در دهه ی شصت، سازمان مجاهدین خلق، تعداد زیادی از این حیوانات را روانه ی جهنم کرد ولی بلافاصله جای آن ها با حیوانات مشابه پر شد.

اسراییل حتما می داند که اصل مطلب و کله ی عفن تروریست ها در خیابان آذربایجان و پاستور و شاید هم الان در مخفی گاهی دور از این محل مشغول زهرافشانی به سراسر جهان از جمله اسراییل است.

زدن این سر سمی و زهرآلود اگر چه تضمینی برای فردای بهتر ایران و جهان نیست اما حداقل این امید را به وجود می آورد که تغییری اساسی در دنیا ایجاد شود که اگر هم مثبت نباشد دستکم حرکت و تکانه ای ست در وضعیت مردابی و لجن گرفته ی ایران.

اسراییل قطعا می داند که نباید منتظر پرل هاربری دیگر شود و منتظر چراغ سبز صاحب پرل هاربر باشد. این زجر کش کردن خود و مردم آزاده ی ایران و جهان به نفع هیچ کس نیست. اگر قرار بر مرگ است، مرگ یک بار شیون یک بار. حال ببینیم واکنش جمهوری نکبت چه خواهد بود و دنباله ی این واکنش کار را به کجا خواهد کشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy