Friday, Apr 12, 2024

صفحه نخست » ردپای عوامل امنیتی سپاه پاسداران در دفاتر پیمانکاری صدور ویزای اروپا در تهران

13-1.jpgشرکت «وی‌اف‌اس گلوبال» کارگزار ویزای اروپا در بسیاری از کشورها است و نماینده آن در ایران شرکت «جهان مجد بصیر» است. یعنی ایرانیانی که بخواهند ویزای شبنگن بگیرند باید مدارک و صدالبته پول را به این شرکت بدهند.

اما این شرکت متعلق به کیست؟ مالکان شرکت «جهان مجد بصیر» همگی از نیروهای امنیتی و رانت‌خوار مافیای جمهوری اسلامی هستند. حسین طائب، چهره منفور و شناخته‌شده امنیتی که پیشتر رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه بود و حالا مشاور فرمانده کل سپاه است، عضو هیئت‌مدیره این شرکت است.

هم‌چنین حمزه جهان‌آرا فرزند «محمد جهان‌آرا» از کشته‌شدگان جنگ صدام و جمهوری اسلامی، از مالکان این شرکت است. یکی دیگر از مسئولان این شرکت، «مجید شایسته» داماد محسن قرائتی، پسرخاله محمد شریعتمداری وزیر کار دوره حسن روحانی و کارمند وزارت اطلاعات است.

واضح است مجموعه‌‌ای که عملاً نقش واسطه را بین سفارتخانه‌های اروپایی و متقاضیان ویزای اروپا دارد در تیررس و تحت رصد عوامل امنیتی جمهوری اسلامی است. اطلاعات خصوصی و رفت و آمد هزاران شهروند ایران در پوشش موسسه «وی‌اف‌اس گلوبال» در اختیار نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

عوامل امنیتی جمهوری اسلامی که با «وی‌اف‌اس گلوبال» ارتباط دارند هر کدام برای چند شرکت مسافرتی فعال در صدور ویزا رانت ایجاد کرده‌اند. این شرکت‌ها در ازای دریافت مبالغ کلان برای متقاضیان از سفارت‌ها ویزا می‌گیرند. فعالیت شرکت «جهان مجد بصیر» در حوزه‌های مختلف و بسیار گسترده است.

این شرکت در وبسایت و صفحه اینستاگرام، خود را نماینده انحصاری فضاهای تبلیغاتی در بیش از ۱۸۴ میادین میوه و تره‌بار، تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه‌ها و فروشگاه «اتکا» معرفی می‌کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای «اتکا» متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است. در سایه سنگین مافیای جمهوری اسلامی، ایران عزیزمان دچار شرایط «بی‌دولتی» شده و سرنوشت ما ملت ایران برای هیچ‌کدام از آنها که قدرت و ثروت ملی را گروگان گرفته‌اند ارزشی ندارد.

راه نجات ایران از میان اراده ما ملت می‌گذرد و جنبش حساب‌رسی اجتماعی یکی از راه‌های پیش روی ماست. بخش‌های مختلف مافیا را زیر نظر بگیریم، مو را از ماست بکشیم و گزارش‌های افشاگرانه در اختیار ملت قرار دهیم. اولین و کمترین کاری که ایرانیان خارج از کشور می‌توانند انجام دهند ، اطلاع دادن این اخبار به وزارتخانه‌های خارجه و‌ یا امنیت و‌ کشور محل زندگی‌شان است تا مقامات این کشورها بدانند به چه نهاد امنیتی پیمانکاری صدور ویزایشان را سپرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy