Sunday, Apr 14, 2024

صفحه نخست » پیشنهاد می شود سردار حاجی زاده خودکشی کند!

hajizadeh.jpgفرزانه روستایی

سردار حاجی زاده فرمانده واحدهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند مانند ژنرال ها یا سربازان ژاپنی خود را با یک گلوله خلاص کند. بالاخره یک نفر باید مسئولیت افتضاح نظامی دیشب را بر عهده بگیرد، زیرا اکنون دیگر معلوم شده است که موشک های بالستیک، کروز، و پهپادهای سپاه که با صدها میلیون دلار بودجه ساخته شدند ممکن است برای ترساندن و سرکوب مردم ایران مفید باشند، اما به درد جنگ واقعی نمی خورند.

دیشب به فرماندهی سردار امیر علی حاجی زاده ۱۱۰ موشک، ۱۸۵ پهپاد، و ۳۶ موشک کروز سپاه به سوی اسراییل شلیک شد. بر اساس تبلیغاتی که دستگاه تبلیغاتی صدا و سیما در مورد توانایی واحدهای موشکی سپاه راه می انداختند امروز باید شاهد نابودی بخش وسیعی از تاسیسات نظامی دفاعی اتمی اسراییل باشیم، اما ظاهرا همه این ۳۰۰ موشک و پهپاد یا به کاه دانی صهیونیست ها اصابت کرده اند یا در مسیر خود با پدافند آمریکا و انگلیس و اردن به اسراییل نرسیده سرنگون شدند.

ژنرال های ژاپنی مشهور هستند به اینکه در صحنه جنگ بخاطر شکست در عملیات یا برای کشته شدن سربازانشان یا حتی از ترس اسارت و تحقیر از سوی دشمن خودکشی کرده اند. حتی سربازان وطن پرست ژآپنی در جنگ جهانی دوم وقتی نمی توانستند از مواضع خود بخوبی دفاع کنند خود را می کشتند. سال ۱۹۴۴ وقتی ارتش آمریکا پس از نبردی خونین جزایر استراتژیک سایپن در وسط اقیانوس را از ژاپنی ها گرفتند و با این پیروزی خط دفاع کشور ژاپن را شکستند دهها سرباز ژآپنی از بالای یک صخره خود را به پایین پرتاب و خودکشی کردند. سربازان میهن پرست ژاپن تحمل شرمندگی شکست در دفاع از میهنی که دیگر در معرض حمله آمریکا قرار داشت را نداشتند. امروز پایین این صخره یک مرکز یادبود و توریستی است.

صخره خودکشی در جرایر سایپن

***

اگر ۳۰۰ موشک و پهپاد از جمله دهها موشک بالستیک که برای ساختن آنها ۸۵ میلیون ایرانی را به خاک سیاه نشاندند نتواند اسراییل یا هر دشمنی را به زانو درآورد پس باید سردر ساختمان ستاد مشترک نیروی دفاعی آن کشور را به موزه تاریخ شکست های نظامی شرم آور واگذار کرد. در ضمن کسانی که برای ساختن این قارقارک ها خون مردم ایران را در شیشه کردند و سفره ایرانیان را به جای نان با سنگ و آجر و باتون و ساچمه پر کردند منتظر باشند که از این به بعد، نه داعش خراسان و جیش العدل نیروهای دفاعی کشور را به حساب بیاورند و نه کشورهای همسایه که دهها ادعای مرزی نسبت به خاک مقدس و جزاير ما دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy