Sunday, Apr 14, 2024

صفحه نخست » حماقت بزرگ خامنه‌ای ‌و سردارانش

keshtgar.jpgعلی کشتگر - ویژه خبرنامه گویا
روزی که نتانیاهو کنسولگری رژیم تروریستی اسلامی را در دمشق بر سر پاسداران خراب کرد، مثل روز روشن بود که دولت نتانیاهو بر «در بن‌بست قرار دادن رژیم اسلامی» برای دستیابی به ۳ هدف زیر حساب کرده است:
۱- با تحریک حکومت اسلامی به واکنش نظامی علیه اسرائیل، مساله فجایع غزه که حتی حامیان همیشگی اسرائیل از جمله حکومت ایالات منحده و‌ دولت‌های اروپایی را به موضع‌گیری علیه نتانیاهو واداشته بود، به فراموشی بسپارد و با این کار به حملات نظامی خود در غزه همان‌گونه که می‌خواهد، ادامه دهد.
۲- دولت بایدن و دیگر دولت‌های اروپایی را مجددا به حمایت از اسرائیل وادارد.
۳- بهانه‌ای محکمه‌پسند را برای حمله نظامی مستقیم به تاسیسات نظامی در ایران و نیز ترور سران نظام به‌دست بیاورد.
خامنه‌ای و سرداران او‌ با حماقتی بی‌نظیر در تله‌ای که نتانیاهو کارگذاشته بود، فروافتادند و بی‌آنکه خود بدانند مثل همیشه و البته بیش از پیش به دولت دست راستی اسرائیل خدمت و به مردم غزه و فلسطینی‌ها خیانت کردند.
پرواضح است که همه این اقدامات رژیم مثل همیشه خیانت آشکار به «مردم ایران و و منافع ملی ایران» است.

در این‌ میان ضعف مفرط نظامی رژیم جمهوری اسلامی در برابر ارتش اسرائیل نیز برملا شد و همه جهانیان، ایرانیان و البته گروه‌های تروریستی برساخته رژیم اسلامی در منطقه، پوشالی بودن اقتدار نظامی رژیم را با چشم خود مشاهده کردند.
اکنون دولت نتانیاهو با بهره‌گیری از واکنش احمقانه رژیم توانسته است به‌طور موقت بر بحران حکومت خود و بر بحران مناسبات میان حکومت اسرائیل و متحدانش غلبه کند. نتانیاهو همچنین توانسته حق حملات تلافی‌جویانه نظامی به پایگاه‌ها و صنایع نظامی در ایران را به‌دست بیاورد.
رژیم جمهوری اسلامی با این اقدام احمقانه که هیچ خمی به ابروی اسرائیل وارد نیاورد، هم نشان داد که از او «هیچ غلطی» علیه اسرائیل برنمی‌آید و هم زمینه تشدید شکاف‌ها و بحران‌های درونی نظام را فراهم کرد.
در یک کلام نتانیاهو، خامنه‌ای و سردارانش را در بن‌بستی بی‌سابقه قرار داده است.
اکنون پرسش این است که اگر اسرائیل به ایران حمله کند، از رژیم و گروه‌های نیابتی تروریستی آن در منطقه چه کاری ساخته است؟ جز تکرار حملاتی که زخمی بر پیکر اسرائیل وارد نمی‌کند، اما دولت نتانیاهو را در داخل و خارج تقویت و رژیم اسلامی را بی‌آبروتر و ضعیف‌تر می‌کند.
به‌باور من اکثریت ایرانیان مخالف رژیم اسلامی با هوشمندی خواهند کوشید از این حماقت رژیم جمهوری اسلامی که ممکن است بازهم در پاسخ به حملات اسرائیل تکرار شود، علیه رژیم بهره‌برداری کنند.
علی کشتگر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy