Monday, Apr 29, 2024

صفحه نخست » نیویورک پست: جرج سوروس میلیون‌ها دلار خرج تظاهرات ضداسرائیلی کرده است

29-1.jpgنیویورک پست: جرج سوروس میلیون‌ها دلار خرج تظاهرات ضداسرائیلی چپ‌ها کرده است -در شرایطی که گفته می‌شود عملیات ارتش اسرائیل برای فتح رفح در جنوب غزه به عنوان آخرین سنگر شهری تروریست‌های حماس به زودی آغاز می‌شود، دانشجویان چپگرا و مسلمان برای حمایت از فلسطین در شماری از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین اروپا کارزار ضداسرائیلی به راه انداخته‌اند

کیهان لندن

-روزنامه «نیویورک پست» در گزارشی می‌نویسد جُرج سوروس و همفکران چپگرای افراطی او به همراه غول‌های وال‌استریت (شرکت‌های مالی) اعتراضات خشونت‌بار ضداسرائیلی را در دانشگاه‌های آمریکا تأمین مالی می‌کنند.

- «انجمن دانشجویی عدالت برای فلسطین» (USCPR) در ازای هشت ساعت در هفته برای سازماندهی کمپین‌هایی که توسط سازمان‌های فلسطینی رهبری می‌شوند، تا ۷۸۰۰ دلار برای همکاران خود و بین ۲۸۸۰ تا ۳۶۶۰ دلار برای «همراهان» مستقر در دانشگاه پرداخت می‌کند.

-روزنامه «نیویورک پست» در یک گزارش دیگر به بررسی «رژیم غذایی دانشجویان معترضان در دانشگاه «کلمبیا» و چند دانشگاه دیگر پرداخته و می‌نویسد، با مخارج هنگفت، انواع ساندویچ‌ها، آجیل‌های گران قیمت، انواع نوشیدنی و قهوه، پیتزا، شکلات در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا آنها که در محوطه دانشگاه چادر زده‌اند بتوانند به عملیات خود ادامه دهند.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

-در بعضی دانشگاه‌ها دانشجویان «چادر همبستگی با غزه» برپا کرده‌اند. نیویورک پست گزارش داده ظاهراً چادرها را از «آمازون» سفارش داده‌اند. این روزنامه تأکید کرده است در مدت زمانی که این دانشجویان در آنجا مستقر هستند انواع پیتزا، قهوه و ساندویچ‌های رایگان به ارزش ۱۲/۵ دلار، چیپس‌های تورتیلای ارگانیک تحویل می‌گیرند و از خوردن جوجه‌ سوخاری‌ و کبابی نیز لذت می‌برند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy