Thursday, May 2, 2024

صفحه نخست » جناب نصیری! فرمایش تان به بزرگان را شنیدیم؛ حالا بفرمایید مردم معترض چه باید بکنند؟؛ ف. م. سخن

45b92b26aa47584fea36401f6760da236a5d84a8.jpegنزدیک به یک ساعت توضیحات جامع و کامل جناب مهدی نصیری را شنیدم و ویدئوی این صحبت ها را همینجا زیر این مطلب قرار می دهم.

ایشان در این یک ساعت به طور کامل وضعیت در حال فرو ریختن حکومت نکبت را بیان می کنند و این که در صورت وقوع یکی از چهار حالتی که به از میان رفتن حکومت اسلامی منجر خواهد شد چه نیروی جایگزینی باید بر سر کار بیاید و از مزیت پادشاهی خواهان و این که جمهوری خواهان که اصلاح طلبان هم در میان آن ها قرار می گیرند باید نسبت به شاهزاده رضا پهلوی با دید منفی نگاه نکنند و شعار از تاجزاده تا شاهزاده معطوف به چنین نگاهی ست و باید بعد از سرنگونی حکومت، برای رسیدن به دوران آرامش و انتخابات و مجلس موسسان و غیره، این گروه های به هم پیوسته جامعه را هدایت کنند و بدنه ی سپاه و رزمندگان سابق و خانواده ی شهدا تهدید به انتقام نشوند و باقی قضایا.

خب. این صحبت ها مربوط می شود به بزرگان «اپوزیسیون» که ان شاءالله تعالی بعد از ۴۵ سال به این نصایح و توصیه ها گوش خواهند داد و کشور و مردم ایران را به سمت فلاح و رستگاری رهنمون خواهند شد.

اما تکلیف ما مردم عادی این وسط چیست؟

چگونه باید با حکومت نکبت مبارزه کرد؟ آیا حکومت با اعتراض عادی و مدنی و بدون خشونت می تواند سرنگون شود لذا مردم به خیابان بیایند یا در زندگی عادی شان مثلا با برداشتن روسری از سر یا زدن و رقصیدن وسط خیابان حکومت را از طریق مدنی سرنگون کنند؟

خواسته های هر گروه و دسته و فردی مشخص است ولی چگونه باید از تاجزاده تا شاهزاده و خانم فائزه و خانم ها و آقایان دیگر گرد هم جمع شوند و به ما مردم بگویند از امروز شما باید اعتصاب کنید! یا بگویند الان باید به خیابان بیایید و به سمت خیابان آذربایجان حرکت کنید!

مشکل حل این مسائل است نه این که خوب چی هست و بد چی. درست چی هست و غلط چی.

لطفا ویدئویی هم در این باره درست کنید ما بلکه بعد از ۴۵ سال آشفتگی و ندانم کاری، به کاری موثر دست بزنیم و حکومت بدکار را به قول اول انقلابی ها ۶ ماه بعد از پا بیندازیم.

ما به اندازه ی کافی از طرح دهندگان ضربه خورده ایم و وقت و زندگی مان برای طرح های خیالی و هپروتی شان تلف شده است. امیدوارم شما نخواهید وقت و زندگی مان را این بار به خاطر طرح های شما تلف کنیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy