Monday, May 20, 2024

صفحه نخست » امیر فرشاد ابراهیمی: ستاد انتخاباتی ظریف آغاز بکار کرد

zarif.jpgامیر فرشاد ابراهیمی در توئیتر نوشت:

محمد جواد ظریف ماله کش اعظم در سیمای جمهوری اسلامی داره از خاطرات خوبش با رئیسی میگه و اینکه این آمریکا بوده که با تحریمهای ظالمانه اش نزاشته اینها هواپیما و هلی کوپتر لاکچری بخرن برا مسئولین و رئیسی رو شهید کرده.

ستاد انتخاباتی ظریف آغاز بکار کرد!

ابراهیم رئیسی هم از همان زمان که اولین بار، لطف الله دژکام در سال ۱۳۹۸ نامش را به عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه رهبری آورد کارش تمام شده بود و خبر مرگش تنظیم شده بود اما اعلام نشده بود که امروز صبح اعلام شد و کارش پایان یافت، رئیسی درس عبرتی شد برای آن سه چهار نفر باقی مانده که حد خودشان را بدانند و پا در کفش بزرگتر نکنند! یکی دوسال پیش که همچنان این سفرهای استانی غیرلازم و بی دلیل مدام انجام می شد در مصاحبه‌ای گفته بودم کارش را در یکی از همین سفرها تمام می‌کنند.

ظریف: آمریکا از مقصران مرگ رئیسی است

ایران اینترنشنال - محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امورخارجه جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با صداوسیما مرگ رئیسی و همراهانش را فاجعه خواند و آمریکا را یکی از مقصران مرگ آن‌ها دانست. او تحریم فروش قطعات هوانوردی به ایران و اجازه نداشتن جمهوری اسلامی برای داشتن امکانات خوب هوانوردی را دلیل این موضوع دانست. ظریف در این گفت‌وگو تاکید کرد آمریکا با وجود دستور دیوان بین‌المللی دادگستری، فروش قطعات هواپیما و هوانوردی را به ایران تحریم کرده و این موضوع در فهرست سیاه جنایت‌های آمریکا علیه «ملت ایران» ثبت می‌شود. او در ادامه با تسلیت مرگ ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و همراهان‌شان در اثر سقوط بالگرد، از دلیل مرگ آن‌ها به عنوان حادثه یاد کرد و گفت: «حادثه رخ داده بسیار تلخ بود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy