Saturday, Jun 15, 2024

صفحه نخست » ای حمید نوری بدبخت! الان خوشحالی که در تهران هستی! فقط دعا کن پای ما به تهران نرسد!؛ ف. م. سخن

IMG_2931.pngطرحی که من برای حکومتی های آدمخوار دارم و چند بار هم آن را در جاهای مختلف نوشته ام، درست کردن خانه های پیش ساخته در مرکز کویر لوت و انتقال درندگان حکومتی، از وحشی ترین تا بی دندان ترین آن ها به این خانه ها، و دادن بیل و کلنگ در دست آن ها بر اساس حقوق بشر.... ببخشید حقوق حیوانات برای آباد کردن این منطقه است. البته در پروژه ی ایران رود هم اگر کارشناسان آن را بپذیرند از این حیوانات عزیز می توان استفاده کرد.

ولی چند نفر در این حکومت هستند که به کویر لوت و کندن ایران رود نمی رسند و من امیدوارم در فاصله ی تغییر حکومت تا بلیت گرفتن من و برگشتن به خاک پاک وطن بچه های ایران آن ها را سالم بگذارند و یا حداقل تکه هایی از آن ها را برای ما باقی بگذارند! این نفرات از شخص سدعلی شروع می شوند و تا شکنجه گران اوین ادامه پیدا می کنند ولی یکی از این حیوانات، حمید نوری ست که دیروز سوئدی ها بر سرش با جمهوری نکبت معامله کردند و او را به تهران برگرداندند.

او در قطعه ای ویدئویی، مبارزان ایرانی را خطاب قرار داده و مثل بچه ای که به او شکلات داده اند با ذوق و شوق گفته که بدبخت ها شما در خارج هستید من در تهران هستم! شما سوسیال می گیرید من نان در خون تلیت می کنم و از جمهوری اسلامی پول می گیرم!

خواستم به این مریض روانی بگویم، برو دعا کن که حکومت ات پا برجا بماند چون اگر این حکومت نباشد و پای ما به تهران برسد، آن گاه از سلطان عمان و سوئدی های سوداگر با عجز و لابه خواهی خواست تا تو را به سوئد بر گردانند و تو در امن و امان زندان سوئد باقی عمرت را بگذارنی! فعلا شما شعارت را بده تا فردا که نوبت ما خواهد شد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy