Tuesday, Jun 18, 2024

صفحه نخست » وقتی پورمحمدی آدمخوار مورد تحسین اصلاح طلبان قرار می گیرد!؛ ف. م. سخن

IMG_3020.jpegآخی! نازنین پسرِ اصلاح طلب، مصطفی پور محمدی رتبه اول مناظره ی رییس جمهوری شد! گل پسر، در طول مناظره تلویزیونی، صریح اللهجه بود! اگر پزشکیان نامزد نمی شد، من (یعنی اون!) به پورمحمدی رای می دادم!

کم کم کار به جایی خواهد رسید که مردم هم بخواهند پورمحمدی را روی سرشان بگذارند و حلوا حلوا کنند.

البته ایرادی ندارد که ایشان مزه ی ریاست جمهوری را در شصت و چهار سالگی بچشد. وقتی آدم بتواند در بیست سالگی (دقت کنید: ۲۰ سالگی) حکم قتل صدها نفر را صادر کند و از این کشتار، لذت حیوانی و اسلامی ببرد، بعد هم که دُور دست تندروها افتاد همراه با جناب آیت الله خلخالی که معروف حضور همگان است (همان که به همت پرستاران شجاع بیمارستان، در گ.ه و کثافت خودش در لحظات مرگ دست و پا زد و ر.ی.ق رحمت را سر کشید) و هادی گلوپاره کن اصلاح طلب شود، رییس جمهور شدن اش هم طبیعتا ایرادی نخواهد داشت.


فوق فوق اش در یک سفر خارجی به همت مردانه کسی مثل ایرج مصداقی، گرفتار دست قضای بین المللی شود که آن هم مشکلی نیست و مثل حمید نوری می تواند با دو سه تا گروگان مبادله شود که البته وقتی رییسیِ جنایتکار را کسی باهاش در سفر خارجی کاری نداشت، با این هم به ضرس قاطع کسی کاری نخواهد داشت و کار به «تجارت ننگین و پر منفعت گروگان» نخواهد کشید.

حالا دوستان جوان من به این ویدئو نگاه کنند و حواس شان باشد که اگر گول عزیزان اصلاح طلب مامانی را خوردند دستکم به این حیوان خونخوار که نسل مرا دریده و لت و پار کرده است رای ندهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy