Sunday, Jun 23, 2024

صفحه نخست » بستن یک فلسطینی مجروح به خودرو ارتش اسرائیل خبرساز شد

سایت العربیه - نیروهای ارتش اسرائیل به‌دنبال تیراندازی به سوی یک خودروی اسرائیلی و کشته شدن راننده آن در شهر قلقیلیه، به جنین در کرانه باختری یورش بردند

seplarge.jpgصحنه‌های ویدیویی هولناک، نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط ارتش اسرائیل در اقدام نیروهای آن به بستن یک جوان فلسطینی زخمی بر روی یک خودروی نظامی و استفاده از او به عنوان سپر انسانی را نشان می‌دهد.

این کلیپ که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، نشان می‌دهد مرد جوانی در حالی که زخمی است بر بالای یک خودرو نظامی اسرائیلی در جنین در کرانه باختری بسته شده است.

پیشتر، در پی تیراندازی به یک خودروی اسرائیلی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری و کشته شدن راننده آن، نیروهای ارتش این اسرائیل روز شنبه دوم تیر این شهر را هدف یورش خود قرار دادند.

killedlarge.jpg👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در پیامی بر حساب کاربری خود در «ایکس» اعلام کرد، نیروهای ارتش هم‌اکنون در پی کشته شدن این شهروند اسرائیلی، در منطقه قلقیلیه در حال انجام عملیات هستند و پلیس نیز در حال اجرای تحقیقات است.

:::

واکنش ارتش اسرائيل به اقدام سربازان این کشور در بستن فلسطینی مجروح به خودرو: مغایر ارزش‌های ما است

صدای آمریکا - ارتش اسرائيل در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفتند و به تیراندازی‌ها پاسخ دادند که در این بین یک مظنون زخمی و سپس دستگیر شد.

در بیانیه ارتش آمده است که سربازان سپس پروتکل نظامی را نقض کردند.

این بیانیه می‌گوید: «نیروها مظنون را در حالی که روی یک خودرو بسته شده بود، بردند.»

ارتش اسرائیل گفت که رفتار نیروها در آن فیلم با ارزش‌های ارتش اسرائیل مطابقت ندارد و این مورد بررسی و رسیدگی خواهد شد.

ارتش گفت که فرد بازداشت شده برای درمان به بیمارستان منتقل شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy