Thursday, Jun 27, 2024

صفحه نخست » انفجار یک خانه امن متعلق به نیروهای امنیتی در شرق تهران

27-4.jpgایران بریفینگ - صبح امروز یک واحد ساختمانی که به نظر می‌رسد در اختیار نیروهای امنیتی و نظامی بوده با انفجار شدید ضمن نابودی سه واحد دیگر را نیز تخریب کرد، این واحد مسکونی در شرق تهران گزارش شده است.

تصاویر متعددی از حضور نیروهای نظامی و اطلاعاتی سپاه پاسداران و خودروهای چک و خنثی سپاه پاسداران منتشر شده، نیروهای امنیتی با مسدود کردن خیابان مانع تردد شده‌اند و در حال پاکسازی خانه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بدون اشاره به مالکیت و‌ علت انفجار به خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پایداران اعلام کرده: در ساعت ۱۰:۰۷ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی اعزام شد.

در محل مشاهده شد که انفجار شدیدی در طبقه پنجم، یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و در جریان آن سه واحد مسکونی جمعا به مساحت ۱۸۰ متر دچار تخریب شده‌اند. واحدی که در آن انفجار صورت گرفته کسی در آن حضور نداشته و‌دیگر سرنشینان این ساختمان دچار جراحات سژحی سده‌اند مه بصورت سرپایی مداوا شده اما یک نفر از ساکنان این ساختمان یک خانم حدودا ۴۰ ساله دچار سوختگی شدید شده است که به بیمارستان منتقل شده. این خبر تکمیل خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy