Tuesday, Jul 2, 2024

صفحه نخست » انقلاب ادامه‌دار زنان در ایران، ترانه جوانبخت

Taraneh_Javanbakht.jpgwww.javanbakht.net

ما از زمان جنبش زن، زندگی، آزادی شاهد تحول عمیق فرهنگی و اجتماعی در ایران بوده‌ایم. زنان ایران که نمی‌خواهند اسیر فرهنگ برده‌داری حکومت فعلی باشند قیام کرده‌اند. با وجود کشتارها و شکنجه‌های جسمی و روحی زنان ایران همچنان در این مبارزه فعال هستند.
ما ایرانیانی که در خارج از کشورمان زندگی می‌کنیم به یمن اینترنت از سراسر جهان شاهد مقاومت زنان ایران در مقابل سرکوب و حجاب اجباری هستیم. هر روز و هفته مردم ما از سراسر ایران با تلفن‌های همراه صحنه‌های مقاومت زنان در برابر این سرکوب را ثبت و با انتشار در اینترنت مورد توجه جهانیان قرار می‌دهند.



این شکوه مبارزه ملی برای رسیدن به حق طبیعی زنان ایران که همان آزادی و رهایی از بردگی در مقابل فرهنگ منحط جنایت و جهالت است مایه مباهات همه ایرانیان در سراسر جهان است. ما ایرانیان خارج از کشور در حمایت از زنان کشورمان که در این چهار دهه تحقیر، شکنجه و اعدام را تجربه کرده‌اند با همدلی همراه و همگام هستیم.
مردان ایران که در سال‌های اخیر به جنبش اعتراضی زنان پیوسته‌اند در خیزش انقلابی زن، زندگی، آزادی از همراهی با زنان ایران دریغ نکرده‌اند. نتیجه مشخص این خیزش انقلابی ادامه مبارزه مدنی در برابر سرکوب و حجاب اجباری در ایران است. رقص و شادی زنان ایران که بدون حجاب اجباری حق طبیعی خودشان را در خیابان‌ها همچنان فریاد می‌زنند نویددهنده آینده روشن برای کشورمان است.
جنبش انقلابی زن، زندگی، آزادی همچنان در ایران ادامه دارد. انقلاب فرهنگی و اجتماعی که این جنبش آن را به ثمر رسانده امروز باعث شده که زنان علم قیام را با رها شدن از حجاب اجباری به دست گرفته‌اند. این انقلاب که نتیجه این جنبش است و زنان ایران همچنان در بروز دادن آن در همه شهرها و روستاهای ایران فعال هستند در ایران به نتیجه خواهد رسید چون با خو‌ن‌های بیگناهان که در ایران کشته شده‌اند و با صدمه دیدن هم‌وطنان دیگرمان ادامه داشته و مسلما در ادامه مبارزات مدنی در این چهار دهه به ثمر خواهد رسید.
انتخابات نمایشی اخیر در ایران تاثیری در این انقلاب فرهنگی و اجتماعی نخواهد کرد زیرا در این چهار دهه زنان در کشورمان با وجود همه سرکوب‌ها همچنان به مبارزه مدنی برای رسیدن به آزادی ادامه داده و تلاش کرده‌اند. مسلما فردای روشن برای کشورمان در گرو پیروزی‌های به دست آمده از این انقلاب فرهنگی و اجتماعی است. به همین دلیل مردان در کشورمان همراه با زنان به این مبارزه مدنی ادامه می‌دهند. این یک پیروزی غیر قابل‌انکار و نتیجه انقلاب فرهنگی و اجتماعی حاصل از جنبش انقلابی زن، زندگی، آزادی است که زنان ما در خیابان‌های کشورمان بدون داشتن حجاب اجباری به رقص و شادی ادامه می‌دهند.
اطمینان دارم که مردان سرکوب‌گر که اکنون خود را در این انتخابات نمایشی آماده ریاست‌جمهوری کرده‌اند و خود و همدستانشان همچنان که خودشان اذعان کرده‌اند در ایجاد و گسترش حجاب اجباری و سرکوب در این چهار دهه در ایران نقش اساسی داشته‌اند، حتی با رییس‌جمهور شدنشان هم نخواهند توانست مانع مردم برای رسیدن به آزادی و سربلندی کشورمان شوند. پیروزی انقلاب زن، زندگی، آزادی حتمی است.

ترانه جوانبخت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy