Monday, Jul 8, 2024

صفحه نخست » انتشار ویدیو صدای هوش مصنوعی ابراهیم رئیسی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد

ai.jpgایران وایر - در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی با صدای «ابراهیم رئیسی»، رییس‌جمهور سابق ایران توسط کاربران نزدیک به حکومت که «ارزشی» خوانده می‌شوند، بارها به اشتراک گذاشته شده است. صدای ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور سابق ایران در این ویدیو با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بازسازی شده است.

در انتهای این ویدیو که همزمان با چهلمین روز درگذشت ابراهیم رئیسی و تبلیغات انتخابات غیرمنتظره منتشر شده، آمده که این ویدیو توسط ستاد مردمی بانوان سعید جلیلی در قم ساخته شده است. در این ویدیو که با استفاده از هوش مصنوعی صدای ابراهیم رئیسی بازسازی شده، او عنوان می‌کند که در طول دوران ریاست‌جمهوری‌اش برای احیای کارخانه‌ها تلاش کرده و پیگیر طرح رتبه‌بندی معلمان و تعرفه پرستاری بود.

او به مسائل دیگری نیز به‌عنوان دستاوردهای دولت سه ساله‌اش اشاره می‌کند، ازجمله انتشار اسامی ابر بدهکاران بانکی برای پیگرد قضایی، آزاد شدن پول‌های بلوکه شده خارج از کشور، وام اشتغال و تسهیل مجوزهای کسب و کار و تاسیس مسکن ملی.

در ویدیو مذکور، زنانی با حجاب‌های مختلف با گذاشتن هدفن صدای منتسب به رئیسی را می‌شنوند و با بخش‌هایی از حرف‌های او بغض می‌کنند و اشک می‌ریزند. صدای منتسب به ابراهیم رئیسی می‌گوید که شاید رییس‌جمهور بعدی آن کسی نباشد که مردم می‌خواهند و از آن‌ها می‌خواهد که به فرد «اصلح» رای دهند. «اصلح»، صفتی بود بود که حامیان «سعید جلیلی» در تبلیغات انتخاباتی به او نسبت می‌دادند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

افرادی که در ویدیو به این صوت گوش می‌دهند، در انتها به این نتیجه می‌رسند که در انتخابات غیر‌منتظره به سعید جلیلی که هم‌مسلک ابراهیم رئیسی است، رای می‌دهند.

ابراهیم رئیسی، هشتمین رییس‌جمهور ایران، ۳۰اردیبهشت‌۱۴۰۳ بر‌اثر سقوط بالگرد حامل او و همراهانش در شمال استان آذربایجان شرقی کشته شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy