Thursday, Jul 11, 2024

صفحه نخست » تتلو با پای پیاده به کربلا خواهد رفت

11-1.jpgایران وایر - امروز ۲۱ تیرماه، وکیل امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو، خواننده زندانی، خبر داده که تتلو «نذر کرده وقتی بیرون آمد، پای پیاده به کربلا برود.»

مجید نقشی، وکیل مدافع امیر تتلو در ملاقات با موکلش در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳، در یک استوری در اینستاگرامش نوشت: «امیر امروز درخواست جالبی داشت اعلام کرد نذر کرده‌ام با رفع مشکلات انشالله بعد از آزادی پای پیاده به کربلا بروم. با توجه به توبه قلبی و واقعی او امیدوارم این خواسته ایشان اجابت و با مرخصی ایشان موافقت گردد.»

الهام رحیمی‌فر، وکیل دیگر امیر تتلو در سی‌ام اردیبهشت امسال از صدور حکم برای این متهم خبر داد و گفت:« آرای صادره از مراجع مختلفی ابلاغ شده و شامل حبس‌‌‌های کوتاه و طولانی مدت است. این احکام قطعی نیستند.» او درباره تاثیر توبه‌ای که توسط تتلو در زندان انجام شده، گفت:« بر اساس قانون، توبه شرایطی دارد که باید برای قاضی احراز شود و این مساله نیاز به تایید مراجع ذیصلاح دارد.»

خبرگزاری «میزان»، وابسته به قوه‌قضاییه، پیش‌تر مدعی شده بود که «شکایت‌های متعددی» علیه این خواننده ثبت شده است که شماری از آن‌ها «نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان» هستند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

بازپرس پرونده امیر تتلو، اسفند۱۴۰۲ با اشاره به ابراز «پشیمانی» این خواننده گفت که او «توبه‌نامه نوشته، می‌خواهد ازدواج کند و بچه بیاورد» و به «شیوه درست» موسیقی را ادامه دهد.

تتلو از جمله خوانندگان پر حاشیه ایرانی است که به‌ویژه پس از مهاجرت در سال ۱۳۹۸ و سکونت در ترکیه، علاوه‌بر محتواهای پرحاشیه در ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدیوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود و مدتی به فعالیت تبلیغی برای وبسایت‌های شرطبندی و قمار مشغول بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy