Friday, Jul 12, 2024

صفحه نخست » بایدن کاملا هریس را ترامپ؛ و زلینسکی را پوتین نامید

biden.jpgجو بایدن زلنسکی را به اشتباه پوتین خطاب کرد

ایران اینترنشنال - بایدن پنج‌شنبه در نشست خبری مشترک با زلنسکی، به اشتباه او را پوتین خطاب کرد.

بایدن سپس این اشتباه خود را اصلاح کرد و گفت آنقدر بر شکست دادن پوتین متمرکز شده، که نام او را به اشتباه به زبان آورده است.

بایدن، معاون خود کامالا هریس را ترامپ نامید

جو بایدن در پاسخ به سوال رویترز مبنی بر اینکه آیا او در مورد توانایی کامالا هریس معاون خود، در صورت نامزدی برای ریاست جمهوری در شکست دادن دونالد ترامپ جمهوری خواه نگران است؟ به اشتباه هریس را ترامپ نامید.

بایدن گفت: «من معاون رییس‌جمهوری، ترامپ، را به‌عنوان معاون رییس‌جمهوری انتخاب نمی کردم اگر فکر می‌کردم او صلاحیت رییس‌جمهوری شدن را ندارد.

سی‌ان‌ان:اوباما و پلوسی در گفت‌وگویی درباره آینده رقابت انتخاباتی بایدن ابراز نگرانی کردند

سی‌ان‌ان گزارش داد اوباما و نانسی پلوسی، رییس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، به صورت خصوصی درباره جو بایدن و آینده کارزار انتخاباتی او گفت‌وگو کردند.

طبق این گزارش، دو طرف ابراز نگرانی کردند که برای بایدن شکست دادن ترامپ بسیار سخت‌تر شده است و هر دو مطمئن نیستند در این مورد چه باید کرد.

موج واکنش‌ها به نشست مطبوعاتی بایدن و ترامپ نامیدن کاملا هریس

با پایان نشست مطبوعاتی جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا، موجی از واکنش‌های متضاد و متناقض درباره سلامت جسمی و روانی و توانایی او برای ادامه حضور در رقابت‌های ریاست جمهوری به راه افتاده است.

جو بایدن اگرچه در مورد موضوعات سیاست خارجی پاسخ‌هایی طولانی داد اما در پاسخ به سوالی درباره توانایی معاون خود، کاملا هریس، در شکست دادن دونالد ترامپ، او را به اشتباه ترامپ نامید.

همین موضوع، بیشترین میزان توجه را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است و باعث شده که درخواست‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی ادامه یابد.

در نخستین واکنش‌ها، دونالد ترامپ با انشار پستی در شبکه اجتماعی تروث که متعلق به خود اوست، همین نکته را دستمایه انتقادی طعنه‌آمیز از بایدن کرد.

اندکی پس از انتشار پست ترامپ، پستی در حساب کاربری جو بایدن در شبکه ایکس منتشر شد که در آن با اشاره به محکوم شدن ترامپ در دادگاه نوشته شده بود: «بله، در ضمن من متوجه تفاوت‌ها هستم، یکی دادستان است و دیگری جنایتکار.»

بایدن: در نامزدی خود تجدیدنظر نخواهم کرد مگر اینکه «هیچ راهی» برای پیروزی وجود نداشته باشد

در پایان نشست مطبوعاتی، بار دیگر از بایدن پرسیده شد که آیا نامزدی خود را در سناریویی در نظر می‌گیرد که کامالا هریس، معاون رییس‌جمهوری آمریکا در نظرسنجی‌ها ترامپ را شکست دهد؟ رییس‌جمهوری آمریکا گفت: «نه، مگر اینکه آنها برگردند و بگویند هیچ راهی برای برنده شدن وجود ندارد.»

او گفت: «بنابراین راه درازی برای پیمودن این کمپین وجود دارد، و من فقط به حرکت ادامه خواهم داد. شما هم به حرکت ادامه دهید. من کارهای بیشتری برای انجام دادن دارم. ما کارهای بیشتری داریم که باید آنها را تمام کنیم.»

بایدن تاکید کرد که او در حزب دموکرات از حمایت گسترده‌ای برخوردار است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy