Friday, Aug 16, 2024

صفحه نخست » حضرت آقا اسرائیل را نزده، به زیرزمین پناه برد!

abuM.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

جمعی از دوستان می‌پرسند، حسن نصرالله کجاست؟ چرا در جمع دیده نمی‌شود و چرا در مراسم نماز خواندن بر جنازه اسماعیل هنیه حاضر نشد؟ بنده خدمت دوستان عرض می‌کنم که حسن نصرالله از بس که در تاریکی مانده، مانند نگاتیو فیلم شده است، یعنی اگر نور ببیند سیاه می‌شود.

سرنوشتی که در انتظار سران باقیمانده حماس و پس از انتقام سخت، متاسفانه در انتظار مقام معظم رهبری و سرداران سپاه نیز خواهد بود. حضرت آقا دیروز هنوز اسرائیل را نزده، از ترس جانش، به زیرزمینی رفت که ظاهراً سپاه برای حفاظت او ساخته بود. این زیرزمین آنقدر کوچک بود که ملاقات کنندگان با ایشان تقریبا روی زانوی هم نشسته بودند. تصور کنید اگر اسرائیل را می‌زد کجا می‌رفت.

neshast.jpgبنده اعتراف می‌کنم که دلم برای آقا سوخت، تازه توانسته بود یک کبریت بی‌خطر توکلی را رئیس جمهور و یک کبریت بی‌خطرتر توکلی را معاون رئیس جمهور کند و مراحل تحمیق اصلاح طلبان و تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور را با موفقیت پشت سر بگذارد که رژیم نامرد صیهیونیستی به جای اینکه میزبان را بکشد، مهمان را کشت و دریا دریا، آبروی مقام ولایت را برد. علاوه بر آن، این رژیم در شش ماه گذشته، حضرت آقا را وادار کرد که بارها نماز میت بخواند.

ایشان در این مدت آنقدر که نماز میت خواند، نماز یومیه نخواند. گفته می‌شود گاهی اشتباهاً به جای نماز صبح نماز میت می‌خواند. بدتر از آن اینکه اسرائیل ایشان را که معمولاً فرد سر به زیری بود، سر به هوا کرد. یعنی دائماً از ترس اسرائیلی‌ها به آسمان نگاه می‌کند. در جریان نماز میت که از تلویزیون پخش شد، به سقف نگاه می‌کرد، می ‌ترسید اسرائیلی‌ها کاری کنند که سقف بر سرش سجده کند.

علی رغم آنکه مقام رهبری نهایت مهمان نوازی را به عمل آورد و بر جنازه اسماعیل هنیه آنچنان نماز میت غلیظی خواند که عرب‌ها انگشت به دهن شدند، مطمئن هستم که فلسطینی ها نماز ایشان را قبول نداشته و دوباره خودشان نماز میت خوانده اند. به نظر من نباید برای کسانی که پول های ما را دوست دارند ولی نماز آقا را دوست ندارند، انتقام سخت گرفت. ما همان انتقام سختی که برای حاج قاسم گرفتیم برای هفت پشتمان کافیست. البته به نظر می‌رسد که آقا خودشان هم از انقلاب سخت منصرف شده باشند، کما اینکه دیروز فرمودند عقب نشینی تاکتیکی خوب و عقب نشینی غیر تاکتیکی بد است. امیدوارم ایشان بقیه عمرش را در همان فاز عقب نشینی تاکتیکی بماند.

نظر به اینکه انتقام‌های سخت ما معمولاً از داخل کشور شروع می‌شود و تعدادی را در داخل کشور می‌کُشد و سپس به قلب دشمن حمله می‌کند، دیروز که به تعدادی خانه در اسلام آباد غرب حمله شد و چند نفر کشته شدند، بنده نگران شدم و فکر کردم که انتقام سخت اسماعیل هنیه شروع شده است، ولی ظاهراً مانور بوده و تلفات در جریان مانور ها در جمهوری اسلامی امری عادی است.

در پایان لازم است توضیح بدهم که چرا رئیس جمهور و معاونش را کبریت بی‌خطر توکلی نامیدم. برای اینکه این نوع کبریت سَرِ خود آتش نمی‌گیرد و هیچ خطری برای مقام رهبری ندارد.

مرداد ماه ۱۴۰۳ ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy