Friday, Aug 16, 2024

صفحه نخست » جناب رسول آقا خادم! بخدا مدارادانمان لبریز شده است!؛ ف. م. سخن

IMG_4180.jpegفکر کنم اولین بار مموتی از پسوند «دان» برای قطعنامه های سازمان ملل استفاده کرد ولی الان یادم نیست که فعلی که برای آن کلمه به کار بود چی بود، لذا از فعل «لبریز شدن» استفاده کردم.

آقا رسول، قهرمان جمهوری اسلامی، در یادداشتی که در حمایت از درخواست قبولی در دانشکده ی پزشکی دانشگاه تهران قهرمان برنزی المپیک خانم مبینا نعمت زاده نوشته اند، بزرگوارانه فرموده اند که:
«با مدال‌آوران و قهرمانان مدارا کنیم، آن‌ها فرزندان ما هستند».

بر منکرش لعنت پهلوان! بر منکرش لعنت!

اما مدارا کردن هم حدی دارد و باور بفرمایید تعداد کسانی که باید با آن ها مدارا کنیم از حد گذشته است!

مثلا ما باید با آخوندها مدارا کنیم که کار نکنند و دست به سیاه و سفید نزنند چون از درس طلبگی و علوم شستن ماتحت و علوم سکسی عقب می مانند!

ما باید با رزمندگان جبهه ها بعد از ۴۰ سال از پایان جنگ مدارا کنیم که خودشان هم که دیگر پای شان لب قبر است، باید حواس مان به فرزندان دلبندشان باشد که زمان جنگ سایه ی بابا بر سرشان نبوده است! (یک نکته به عنوان مثال یادآوری کنم که هر چند جیغ سایبری ها را در می آورد ولی برای شناختن طلبکارهای سهمیه خواه از آدم های بی ادعا می تواند مفید باشد. بعد از پایان دوران خدمت، من و چند نفر دیگر از همسنگرهایم به خاطر کارهای خطرناکی که در زمان جنگ کردیم و خدمات اضافه بر وظیفه، تقدیرنامه هایی دریافت کردیم که در آن ها از مسوولان و مدیران خواسته شده بود تا پذیرش ماها در دانشگاه را تسهیل کنند ولی ما این قدر وجود داشتیم که آن تقدیرنامه ها را در جیب مان گذاشتیم و خودمان دنبال بدبختی های خودمان رفتیم و از وظیفه ای که در قبال کشور و مردم داشتیم و انجام آن برای خودمان ناندانی درست نکردیم.)

ما باید با عزیزان حکومتی و آقازاده ها مدارا کنیم که هر کدام شان نوابغی هستند در حد پوری فش فشو.... ببخشید در حد انشتین و استفن هاوکینک، که چون مثل ساشا جون سبحانی، مشغول پول شویی برای حکومت بوده اند فرصت درس خواندن پیدا نکرده اند و خوشبختانه به علت مشغله ی زیاد و دختربازی های فراوان و اسکناس پاشی به زیر پای آن ها الحمدلله علاقه ای به درس خواندن هم ندارند....

باری آقا رسول! ما خیلی خیلی مدارا کرده ایم و مدارادان مان واقعا پُر شده است. این دختر خانم قهرمان هم چون واقعا بچه است و متوجه ضررهای وحشتناک «مدارای زورکی» نیست تقاضای دانشگاه تهران و رشته ی پزشکی کرد والّا اگر بچه نبود، بی سر و صدا او را مثل جناب عالی برای رشته ی تربیت بدنی ثبت نام می کردند و مدارای بی سر و صدا انجام می شد و آینده ی ایشان هم مثل شما تامین می شد.

گفتم این ها را خدمت شما بگویم یهو لال از دنیا نروم! :)

توضیح عکس: باربری «پنهان» (!) پهلوان خادم برای مردم! البته ایشان می توانست به دو باربر حرفه ای پول بدهد تا هم گره کار آن ها باز شود و هم خودش مجبور نشود باربری پنهان کند و عکس پنهان اش منتشر شود! البته ببخشیدا!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy