Sunday, Aug 18, 2024

صفحه نخست » دامادی که در شب عروسی متوجه شد عروسش ۲۵ سال بزرگ‌تر است

bride.jpgالعين فارسی - در اتفاقی عجیب، یک داماد ژاپنی پس از ۷ سال رابطه در شب عروسی‌ متوجه شد که عروسش ۲۵ سال از او بزرگتر است.

مردی در ژاپن که از فرط خوشبختی بسیار هیچوقت به اختلاف سنی ۲۵ ساله بین خودش و دوست دخترش در طول رابطه هفت ساله آن‌ها پی نبرده بود، شب قبل از ازدواجش سن واقعی او را فهمید.

مرد ژاپنی به نام یوشیتاکا تنها ۲۹ سال داشت که با عشق زندگی اش آشنا شد هردوی آنها ازدواج های ناموفق را پشت سر گذاشته بودند و به تنهایی فرزندان خود را بزرگ می کردند و پس از صحبت، متوجه شدند که نقاط مشترک زیادی با هم دارند.

japan.jpgمرد جوان تا حدودی می‌توانست حدس بزند که همسر آینده اش کمی از او بزرگ‌تر است، اما هیچ‌وقت سن واقعی او را حدس نمی‌زد و نمیدانست که زنی که قرار است با او ازدواج کند بیش از دو دهه از خودش بزرگتر است.

جالب اینجاست که زن که آکی نام دارد هم سن واقعی‌اش را از ترس اینکه یوشیتاکا از ازدواج با او پشیمان شود، فاش نمی‌کرد.

آکی زمانی که با یوشیتاکا ۲۹ ساله آشنا شد ۵۴ ساله بود، اما به شوهر آینده‌اش گفت که ۴۴ سال دارد؛ البته چهره جوان و پوست شاداب این زن، مرد جوان را به شک نمی انداخت تا اینکه پس از چند سال دوران نامزدی پایان یافته و زمان ازدواج فرا رسید.

این راز بایستی پیش از آنکه مدارک شخصی آن را فاش کند، توسط خود زن افشا می‌شد تا زندگی مشترک آنها درگیر بی اعتمادی نشود برای همین او تصمیم گرفت شب قبل عروسی حقیقت را با همسر آینده خود در میان بگذارد و بالاخره گفت که آنها ۲۵ سال اختلاف سنی دارند و عروسی که فردا قرار است در مراسم کنارش بایستید، ۲۵ سال از او بزرگتر است.

واکنش یوشیتاکا چه بود؟

یوشیتاکا اگرچه بعد از فهمیدن این موضوع در ابتدا متعجب بود، اما گفت: «اصلاً به سن واقعی تو اهمیتی نمی‌دهم، مهم نیست. مهم این است که چرا زودتر به من نگفتی تا این همه مدت استرس نکشی.»

آن‌ها پس از ازدواج شغل خود را ول کردند و در سرتاسر ژاپن به گشت و گذار و سفر رفتند.

در حال حاضر، آن‌ها یک فروشگاه آنلاین خدمات تمیز کردن کولر گازی راه‌اندازی کردند و تجربیات روزانه خود را در یوتیوب به اشتراک می‌گذارند.

«یوشیتاکا» و «آکی» ۱۸ هزار دنبال‌کننده در یوتیوب دارند. آن‌ها نخستین بار در یک مشروب‌فروشی سنتی ژاپنی تحت مدیریت خانم آکی با یکدیگر ملاقات کردند.

آن موقع، یوشیتاکا تازه طلاق گرفته بود و بلافاصله مجذوب پختگی آکی شد و در همان نگاه اول عاشق او شد.

واکنش جامعه سنتی ژاپن چیست؟

آکی معتقد است که جامعه ژاپن نسبت به زوج‌هایی که زن به طور قابل توجهی مسن‌تر است تعصب دارد.

او در این باره می‌گوید «مردان مسن‌تر می‌توانند با افتخار نشان دهند که همسرانشان چقدر جوان و زیبا هستند، اما بسیاری از زنانی که از همسرانشان مسن‌تر هستند، اغلب در افشای روابط خود برای دیگران تردید دارند.»

سرگذشت این دو نفر کاربران رسانه‌های اجتماعی در ژاپن را مجذوب خود کرده است.

یکی از کاربران آنلاین نوشت: «عشق می تواند باعث شود مردم فاصله سنی را نادیده بگیرند. برای آنها آرزوی خوشبختی می‌کنم.»

دیگری گفت: «آکی از مادر من هم بزرگتر است، اما از خودم جوانتر به نظر می‌رسد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy