Saturday, Aug 17, 2024

صفحه نخست » سنگ تمام گذاشتن پزشکیان برای رهبری

chakerim.jpgنمایندگان «دست به دست هم داده» و «یک صدا» پشت خامنه‌ای باشند

مسعود پزشکیان در دفاع از وزرای پیشنهادی خود در مجلس، از نمایندگان خواست که «دست به دست هم داده» و «یک صدا» پشت خامنه‌ای باشند

رئیس‌جمهور گفت: دولتی که به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است. دولتی که خود را دولت همه مردم ایران می‌داند. موظف به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان است. التزام به قانون اساسی و اهداف سند چشم انداز و سیاست ها کلی مصوب رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه محورهای هم گرایی میان دولت و سایر قوا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور نهم جمهوری اسلامی ایران که هفته گذشته با ارسال نامه‌ای وزرای پیشنهادی خود برای دولت چهاردهم را اعلام کرده بود، صبح امروز؛ شنبه؛ 27 مرداد 1403 با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از برنامه های دولت و وزرای پیشنهادی خود دفاع کرد.

وی تصریح کرد: دولتی که به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است. دولتی که خود را دولت همه مردم ایران می داند. موظف به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان است. التزام به قانون اساسی و اهداف سند چشم انداز و سیاست ها کلی مصوب رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه محورهای هم گرایی میان دولت و سایر قوا خواهد بود.امروز عرصه آزمون این همگرایی است. رهبری به صراحت گفتند توفیق دولت موفقیت نظام است.

صدای مردم به موقع شنیده نشود شاهد ناامیدی خواهیم بود

وی تاکید کرد: مردم در وضعیت سخت اقتصادی هستند. بی عدالتی‌ها در حوزه‌های مختلف را شاهد هستیم.

رئیس‌جمهور افزود: چشم‌اندازی که وجود دارد و رهبری آن را ترسیم کرده است ایرانی را ترسیم می‌کند که کشور توسعه یافته با جایگاه اول علمی در سطح منطقه و جهان است. الهام‌بخش به جهان اسلام است این هدف تحقق نمی‌یابد مگر این‌که با تمام وجود به آن باور داشته باشیم. این چشم‌انداز می‌تواند فهم مشترکی را ایجاد کند.

باید از تجربه‌های موفق برای تصمیم گیری استفاده کنیم

وی خاطرنشان کرد: نقاط قوت ما در وهله اول مقام معظم رهبری است که با رویکرد عدالتخواهانه و فساد ستیز مسیر تحقق چشم انداز را فراهم کرده و همواره پشتیبان دولت‌ها برای اجرای سیاست‌های کلی است. دوم هماهنگی ایجاد شده بین قوا است که نقطه قوت بالایی است. ان‌شاالله این هماهنگی با مجلس بهتر و برادرانه تر خواهد بود. رهبری همواره به ما در رسیدن به اهداف و چشم انداز دارا بودن کشوری در بهترین نقطه ژئوپلتیک کره زمین کمک کرده اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy