Sunday, Aug 18, 2024

صفحه نخست » جناب زیباکلام! جان لاک غلط کرده است با پدر جدش!؛ ف. م. سخن

IMG_4208.pngجناب زیبا کلام، این روزها در کنار رشته ی اصلی شان یعنی علوم سیاسی، به کار اخلاق سیاسی هم می پردازند، و چون ماها را گاگول فرض کرده اند از «جان لاک» برای مان فکت می آورند که فرزندان دلبند مسوولان حکومت اسلامی، حق انتخاب محل زندگی خودشان را دارند و اگر باباهه یا ننه هه نعره می کشد مرگ بر امریکا و ذهن بچه های خردسال ایران را با این نعره پر می کند، فرزند دلبند و نازنازی آن ها، بر اساس آموزه ی مرحوم لاک، می توانند در امریکای جنایتکار اقامت گزینند و حتی تابعیت آن کشور جنایتکار را بپذیرند!

البته از استاد علوم سیاسی که سوئد و نروژ را با هم اشتباه می گیرد و به جای دومی به اولی نامه می فرستد عجیب نیست که در امر اخلاق سیاسی هم دچار اشتباه شود و روح جان لاک بدبخت را در گور بلرزاند!

اولین پاسخی که می توان به قلماشی جناب استاد داد این است که چی چیِ جان لاک در سیاست ایران انجام می شود که این یک موردش بخواهد بشود؟


دوم این که آقایان حکومتی که فرزندان دلبندشان را جهت تحصیل و کاسبی و دور زدن تحریم ها به خارج ملعون می فرستند چی چیِ جان لاک را قبول دارند که حالا بخواهند به این یک مورد از گفته های او آویزان شوند؟

سوم و آخر این که اگر جان لاک چنین چیزی در مورد کرکس ها و گرازهایی که امروز بر کشور ما حاکم هستند گفته، ما هم می گوییم، جناب جان لاک غلط کرده با پدر جدش و همین طور کسی که برای ریختن آب طهارت بر سر و کله ی مسوولان و نازپروردگان شان از جان لاک فکت می آورند! روح زنده و مرده ی ما ایرانیان را لرزانده اید، دیگر دست از سر روح مرحوم جان لاک بردارید جناب استاد!

راستی جناب زیباکلام! برای حفظ این نظام با همین جنتی و خامنه ای و شریعتمداری اش، مسلسل کلاشنیکف بدیم خدمت تان یا مسلسل ژ۳؟ :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy