Wednesday, Aug 21, 2024

صفحه نخست » حمله میگوی زنده به مشتری یک رستوران لوکس

shrimp.jpgویدئویی در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده که نشان می‌دهد یک میگوی زنده به یکی از مشتریان رستوران لوکس هات پات در چین حمله می‌کند

العين فارسی

ویدئوی این حادثه عجیب و غیرمنتظره چندین میلیون بار در تیک تاک مشاهده شده است.

در ویدئو مشخص است که مشتری قصد داشت میگوی زنده را در آب جوش فرو کند تا آن را بپزد، اما میگو ناگهان از دست او بیرون پرید و جان خود را به خطر انداخت. شاهدان این صحنه می گویند که میگو "بدون مبارزه به سمت مرگ نرفت" و تلاش کرد تا جان خود را نجات دهد.

@rural_life_china #chinesefood #chinesefoods #chineseculture ♬ original sound - 中国社会 🇨🇳

اما تلاش میگو برای زنده ماندن چندان موفقیت آمیز نبود. مشتری توانست دوباره میگو را با چوپ غذا بگیرد اما این بار میگو با استفاده از چنگال‌های خاص خود به دست مشتری حمله کرد و او را مجروح کرد. به گفته شاهدان، مشتری به شدت می‌نالید و درد زیادی را تجربه می‌کرد.

خوشبختانه یک کارمند رستوران توانست میگو را از دست مشتری جدا کند. در ویدئو مشاهده می شود که مشتری در حالی که به شدت درد می‌کشد گریه می کند. کاربران تیک تاک این حادثه را بسیار سرگرم کننده دانسته و نوشته اند که "میگو گفت اگر مرا آزار دهی، من هم تو را آزار خواهم داد."

گفته می‌شود این میگو یک میگوی سنگی بوده است که به دلیل داشتن چنگال های بسیار قوی و تیز قادر به قطع انگشتان انسان هستند. این گونه میگوها در آسیا به دلیل گوشت شیرین و خوشمزه‌شان بسیار محبوب هستند اما گاهی اوقات حملات غیرمنتظره‌ای مانند این حادثه را انجام می‌دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy