Wednesday, Aug 21, 2024

صفحه نخست » ترند جدید شبکه‌های اجتماعی: جا گذاشتن لباس‌ زیر زنانه کثیف در اماکن عمومی!

trend.jpgاخیراً یک مدل انگلیسی فعال در پلتفرم OnlyFans با درآوردن لباس زیر خود و پنهان کردن آن در میان مواد غذایی یک فروشگاه، ترندی را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده که خشم و انزجار برخی کاربران را برانگیخته است

العين فارسی

کلوئی لوپز در ویدئوهایی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، بارها لباس زیر خود را در محیط‌های عمومی درآورده و آن را در بین مواد غذایی فروشگاه‌ قرار داده است. او در توصیف این اقدامات خود از عبارت "یک هدیه" استفاده می کند.

در یکی از پرطرفدارترین ویدئوها که اواسط روز دوشنبه از صفحه اینستاگرام لوپز حذف شد، او در راهرویی از فروشگاه مواد غذایی لباس زیر مشکی رنگ خود را از زیر لباس سفیدش درآورده و آن را بر روی قفسه ای از محصولات غذایی قرار می دهد.

برخی از کاربران این رفتار لوپز را "فراتر از تصور و بیمارگونه" خوانده و تاکید کرده اند که او با این کار غذاها را آلوده کرده و می تواند به سلامت مشتریان فروشگاه ها آسیب برساند. همچنین برخی دیگر از کاربران خواستار زندانی شدن لوپز به دلیل این رفتار شده اند.

این در حالی است که لوپز در ویدئوهای دیگری نیز دیده شده که لباس زیر خود را در میز کافه، روی تابلوی یادبود عمومی و حتی روی دریچه بنزین جایگاه سوخت رسانی قرار می دهد. یک ویدئوی دیگر نیز نشان می دهد که او لباس زیر خود را داخل محفظه خودپرداز اسنک و نوشیدنی قرار می دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy