Sunday, Sep 22, 2024

صفحه نخست » پروژه تکراری شاخ‌های جمهوری اسلامی در اینستاگرام: «جمهوری اسلامی رفتنی نیست!»

22.jpgکیهان لندن - شماری از شاخ‌های اینستاگرام که با لودگی و شوخی‌های رکیک جنسی و حمایت‌های پیدا و پنهان دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی مخاطب پیدا کرده‌اند، با رفتارهای سخیف و الفاظی که سزاوار خودشان و رژيم مورد حمایت‌شان است، در یک پروژه تکراری تبلیغ می‌کنند که «جمهوری اسلامی رفتنی نیست!»

این شاخ‌ها به مخاطبان القاء می‌کنند که تلاش‌ها برای سرنگون کردن حکومت از جمله خیزش «زن، زندگی، آزادی» بی‌نتیجه است. آیسان اسلامی بلاگر ساکن هیوستون آمریکا که در حساب اینستاگرام خود بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، در ویدیویی می‌گوید «۵۰ سال که هیچ، اینها [جمهوری اسلامی] تا ۵۰ هزار سال دیگه هم از اون مملکت نمیرن».

وی مدتی پیش به دلیل اظهارات زن‌ستیزانه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. یکی دیگر از آنها که به اسم «رضا فرشته» مشهور است و گویا در آسمان‌ یا مملکت دیگری زندگی می‌کند، با بیانی مشابه مقامات رژیم می‌گوید «جمهوری اسلامی را چجوری می‌خواید بکنید بیرون؟ نیروی نظامی هستی؟ تئوریسین جنگی هستی؟ یا مردم پیروت هستن؟ یا از نظر اقتصادی می‌خوای بکوبیش؟»

بررسی‌ها نشان می‌دهد این ویدئوها توسط کاربران حامی نظام و «ارزشی‌ها» بازنشر می‌شود. همزمان حمیدرضا جلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب مدعی شده «تغییر حکومت علاوه بر آنکه شدنی نیست، باز کردن درهای جهنم روی ایران است.» او توضیح داده، «دیدیم که در نشست جرج تاون از کومله استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که می‌گوییم خطر سوریه شدن ایران وجود دارد.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

کاربران زیادی نوشته‌اند که همه اینها پروژه نهادهای اطلاعاتی نظام برای ناامید کردن مردم از تغییر حکومت است. آنهم در شرایطی که جمهوری اسلامی و نیابتی‌هایش در گوشه رینگ مرتب ضربه می‌خورند. گفتنی است که اینستاگرام در ایران توسط جمهوری اسلامی که این شاخ‌ها از آن دفاع می‌کنند، فیلتر شده و ممنوع است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy