Monday, Sep 23, 2024

صفحه نخست » آقای شاخ! جمهوری اسلامی می رود، شما هم رووش!؛ ف. م. سخن

IMG_4886.pngوقتی شاه بابا گفت که همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید، از روی شناختی که از جامعه داشت گفت و چندان بیراه هم نگفت.

حالا در مملکت مصیبت زده ای که ایران نام دارد، کار به جایی رسیده که نمی دانم شاخ اینترنتی، سم اینستاگرامی، سرگین یوتوبی، و امثال این ها برای ما پیش بینی رفتن و ماندن جمهوری نکبت را می کنند. خب بگذار بکنند! محض تفریح و خنده در فضایی که هیچ حساب کتابی در آن نیست و صادق بوقی می شود خواننده ی محبوب و هخاهای چهارگانه می شوند رهبر اعتراضات مردمی، در جایی که رعنا خانم می شود ربات انسان نما و پزشکیان می شود جراح قلب و رییس جمهور، مردم دانا وسط گریه کردن برای معدن چی ها و بچه هایی که به خاطر نداشتن لوازم التحریر خودکشی می کنند به کمی انبساط خاطر هم نیاز دارند که این استند آپ کمدین ها این وظیفه ی خطیر را بر عهده دارند.

خدا پدر اسراییل را بیامرزد که با ترکاندن همزمان هزار پیجر، در ایران بمب شوخی و جوک در باره ی پیجر را ترکاند و باعث خوشحالی مردم شد. این ها نباشد، باید بنشینیم و عزا و ماتم بگیریم که چنین مباد.

حالا فلان شاخ اینترنتی فرموده که جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند و مخالفان زور بیخودی برای سرنگون کردن اش نزنند.

چشم. منتظر دستور جناب عالی بودیم! اما ما هم اگر چه شاخ نیستیم ولی یک توصیه برای جناب عالی و هم گَله ای هاتان داریم:
شما جوان هستی ولی به فکر روزی باش که این حکومت خواهد رفت و مردم شماها را گیر خواهند آورد و شاخ که هیچ، شیردون شکمبه ی گوسفندان ولایت را از حلقوم شان بیرون خواهند کشید. می خندید و می گویید، چهل و شش سال است همین را می گویید و می بینید که حکومت طبق نظر ما سر جایش سر و مر و گنده نشسته و آخ هم نمی گوید. بله عزیزم. رسم تاریخ همین است که می بینید. تغییرات بزرگ، همیشه در جایی که ابدا انتظار آن نمی رود اتفاق می افتد و حتما هم می افتد.

حالا قاتل خون آشام مردم کردستان که خودش و توله اش برای ما اصلاح طلب شده اند، ما را از سوریزاسیون ایران بترسانند و وعده جهنم بعد از تغییر حکومت بدهند. فرضا هم که ایران جهنم شود، این بهایی ست که مردم باید برای تغییر و دگرگونی و بر انداختن این حکومت قرون وسطایی بپردازند که می پردازند یعنی تاریخ بدون اراده ای خاص، بخواهد کار را بر ما سخت می کند و جهنم پشت جهنم برایمان به ارمغان می آورد، بخواهد آسان می کند و بعد از جهنم ۴۶ ساله، راه بهشت را به ما نشان می دهد، ولی اگر ترس مانع تغییر می شد الان ماها هنوز روی درخت ها و توی غارها زندگی می کردیم.

امثال من هم عمرمان قد ندهد که این تغییر بنیادی را چه با خسارت چه بی خسارت ببینیم شما ها که جوان هستید خواهید دید به شرط آن که مردم شماها را زنده بگذارند. در قدم اول منتظر مرگ سدعلی باشید و روزی که این ستون موریانه خورده فرو بریزد و بقیه ی داستان....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy