Monday, Sep 30, 2024

صفحه نخست » کارشناس تلویزیون سپاه از محل ترور نصرالله: آقای جمهوری اسلامی به خودت بیا

septv.jpgبی بی سی - بخش‌هایی از صحبت‌های یک کارشناس مجری تلویزیون اینترنتی «عصر» زیر مجموعه سپاه پاسداران، بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است. هادی معصومی زارع، که با عنوان تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا در این شبکه با او گفتگو شده، از مواضع اخیر مقام‌های جمهوری اسلامی انتقاد می‌کند و می‌گوید سیاست اشتباه مقامات موجب «زدن سر مقاومت» شده است.

او در حالی که در محله ضاحیه بیروت، نزدیکی ساختمانی که حسن نصرالله کشته شده صحبت می‌کند و متاثر می‌شود، می‌افزاید: «گفتیم فرایندی شروع شده که به زدن سر مقاومت منجر می‌شود. از ابتدای طوفان اقصی فریاد زدیم که بخش مهمی از این پروژه آمریکاست. آقای جمهوری اسلامی به خودت بیا!»



آقای معصومی زارع در گفتگو با برنامه «میدان»، «تفکیک میان آمریکا و اسرائیل و محافظه‌کاری شدید این چند ماهه» را دلیل اصلی ترور حسن نصرالله می‌داند.

بخشی از حامیان جمهوری اسلامی در روزهای اخیر مانند موارد مطرح‌شده در این ویدیو، انتقادهای تندی را علیه دولت و مقامات مطرح می‌کنند و آنها را به «بی‌عملی و انفعال» در مقابل اسرائیل متهم می‌‌کنند. محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر پیشین ریاست جمهوری در دوران خاتمی در پاسخ به سخنان افرادی که آنها را «افراطی و انقلابی‌نما» خوانده یا «سخنان منفعلانه‌ای که دشمنان از آن احساس ضعف برداشت کند» در پستی در ایکس نوشته است: «بهترین کار پایبندی به نظرات رهبری انقلاب است که نشان داده در اوج هوشمندی، مراقب مصالح مردم ایران است. در طول جنگ اسراییل و غزه این درایت را تجربه کرده‌ابم»

حزب‌الله لبنان دیروز هفتم مهرماه کشته شدن حسن نصرالله، دبیرکل خود در حملات هوایی اسرائیل به بیروت را تایید کرد.

تلویزیون اینترنتی عصر، شبکه‌ای «خصوصی» زیر مجموعه «قرارگاه قُرب» سپاه پاسداران است که با همکاری «سازمان هنری رسانه ای اوج» تاسیس شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy