Tuesday, Oct 8, 2024

صفحه نخست » بیایید یک لحظه فکر کنیم کشور اسراییل را درسته داده اند دست فلسطینی ها!؛ ف. م. سخن

05f245c28ed793eef94e8127cec1374d109ea763.jpegفرض محال که محال نیست پس بیایید یک لحظه فکر کنیم کشور اسراییل را درسته داده اند دست فلسطینی ها و آن ها بر این منطقه حاکم شده اند!

فرض من بر اساس شواهد و قرائن و تجربیات کشورداری مسلمانان این است که هر چه را اسراییل ساخته و آن منطقه را آباد کرده و تنها دمکراسی واقعی حکومتی را در آن منطقه مستقر کرده، تماما به باد فنا خواهد رفت، و کسی مثل یحیی سنوار با آن عقده های ناگشوده و نفرت از جهان متمدن، مثل قیافه اش، گوریل وار به جان فلسطینی ها خواهد افتاد و هر چه مخالف او و حماس و حزب الله باشد را به چوبه های دار خواهد سپرد.

بعد هم به جای ساختن و آباد کردن آن جا، تونل کشی و لانه ی موش سازی برای موقعی که امریکا و انگلیس و دشمنان فلسطین جدید به آن جا حمله کنند خواهند ساخت و هر چه اسراییل پیشین و محو شده،،، بر روی زمین و جهت رفاه شهروندان خود ساخته را نابود خواهند کرد.

این تصویر را مشاهده کنید. افغانستان خودمان است. افغانستان دوران پادشاهی را ببینید و افغانستان طالبانی را ببینید. انگار روی هر چه زیبایی و تمدنی و بشری ست لودر انداخته اند مسلمانان گرامی.

IMG_5393.jpeg

داستان فلسطین جدید به همین موضوعات ختم نخواهد شد. آقایان فلسطینی کم کم به کشورهای همسایه دست درازی خواهند کرد و امور هوایی و کشتی رانی و غیره را به اسم مبارزه با استکبار با محدودیت رو به رو خواهند کرد. تلاش عمده شان ساختن حسینیه از کاخ سفید خواهد بود.

ماشین های خارجی که امروز در همان منطقه غزه و لبنان،،، عزیزان عرب از آن ها استفاده می کنند، به خاطر وابسته نشدن به امپریالیست های جهانخوار تبدیل به ماشین های ساخت ایران و پراید و آشغال های چینی خواهد شد. توریسم به اسم حفظ فلسطین از شر دشمنان، به وضع توریسم در ایران اسلامی دچار خواهد شد، و عروس خاورمیانه، لباس سیاه عزا و فلاکت بر تن خواهد کرد.

فلسطینی های گرامی اگر عرضه داشتند از همان باریکه ی غزه و کرانه باختری یک بهشت، یک هنگ کنگ، یک سرزمین آباد و ثروتمند می ساختند نه این که مثل موش کور تونل سازی کنند و در آن ها موشک قایم کنند.

راستی یادم رفت بگویم! از دیوار ندبه هم چیزی باقی نخواهند گذاشت و مثل مجسمه های بودا آن را نیست و نابود خواهند کرد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy