Wednesday, Oct 9, 2024

صفحه نخست » نمایش ۴۰ دقیقه‌ای سکس در آسمان؛ ماجرا چه بود؟

9-1.jpgپخش فیلم «سکسی» در پرواز هواپیمایی استرالیایی؛ «هیچ کس نمی‌توانست متوقفش کند»

یورونیوز - در پرواز هواپیمایی «کانتاس» فیلم مناسب بزرگسالان بر صفحه نمایش مسافران به نمایش درآمد و هیچ‌کس نتوانست آن را خاموش کند. این امر موجب ناراحتی مسافران شد و شرکت هواپیمایی مجبور به عذرخواهی شد.

بنابر بیانیه این شرکت هواپیمایی استرالیایی، مسافران پرواز سیدنی به توکیو به دلیل مشکل فنی قادر به انتخاب فیلم نبودند.

در این بیانیه آمده است: «خدمه پرواز فهرست محدودی از فیلم‌ها را در اختیار داشتند که می‌توانستند از بین آن‌ها انتخاب کنند و بنابر درخواست تعدادی از مسافران، فیلم خاصی برای کل پرواز به نمایش درآمد.»

اگرچه کانداس نامی از فیلم اول نبرده است، اما تصاویر منتشر شده از سوی مسافران در شبکه اجتماعی ردیت، نشان می‌دهد که این فیلم «ددیو» (Daddio) بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

ددیو یک فیلم درام محصول ۲۰۲۳ با بازی داکوتا جانسون و شان‌ پن و با درجه R (مناسب ۱۷ سال به بالا) است. دلیل درجه این فیلم «زبان نامناسب و محتوای جنسی» عنوان شده است.

بنابر پستی که یکی از مسافران این پرواز در شبکه اجتماعی ردیت منتشر کرد، این فیلم علاوه بر صحنه‌های برهنگی حاوی مکالمات جنسی در پیامک‌های تلفن همراه بود که مسافران بدون نیاز به هدفون می‌توانستند آن‌ها را روی صفحه نمایش بخوانند.»

در این پست آمده است: «تقریبا یک ساعت طول کشید تا فیلم را عوض کنند و محتوایی مناسب کودکان پخش شود. این وضعیت برای تقریبا همه مسافران به خصوص خانواده‌هایی که کودک همراهشان بود، ناراحت‌کننده بود.»

کانتاس در بیانیه خود اعلام کرد که خدمه پرواز ابتدا سعی کردند محتوای صفحه نمایش‌های مسافرینی را که تمایلی به دیدن فیلم نداشتند، تغییر دهند. اما زمانی که متوجه شدند این کار امکان پذیر نیست، فیلم را تغییر دادند.

کانتاس اعلام کرد که خدمه پرواز از مسافران، به ویژه آن‌هایی که از این پیشامد شکایت داشتند عذرخواهی کرده‌اند و این هواپیمایی نیز موضوع را پیگیری خواهد کرد.

سخنگوی کانتاس گفت: «روشن است که فیلم مناسب پخش برای کل مسافران نبود و ما از مسافران به دلیل چنین پیشامدی عذرخواهی می‌کنیم.»

او افزود: «سپس فیلم تغییر کرد و یک فیلم مناسب خانواده‌ها، مطابق تجربه‌ ما برای چنین شرایطی پخش شد. ما شیوه انتخاب فیلم نخست را بازبینی می‌کنیم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy