Wednesday, Oct 9, 2024

صفحه نخست » آقایان ۳۶۰ امضا! اول و آخر حرف ما یک چیز است: نه به جمهوری اسلامی!؛ ف. م. سخن

IMG_5445.png«نه به جنگ! نه به جمهوری اسلامی!»

از این زیباتر شعاری هست؟ خیر!
از این بی خاصیت تر و بچه گول زنک تر شعاری هست؟ خیر!

دیدن این شعار و مشابهت آن با شعار های حزب توده و سازمان فداییان، با آن علامت «تعجب» همیشگی انسان را دچار تهوع می کند! چرا؟ چون ما که بالا و پایین آقایان را دیده ایم و در زندگی واقعی تجربه کرده ایم می دانیم در پس این شعارهای مثلا زیبا و انسانی چه رازها و خواست ها نهفته است.

کل بیانیه ۳۶۰ امضائه حرف اش یک چیز است: دل سوزاندن برای بیگانگان، به خرج مردم ایران!

این شعار یعنی حکومت نکبت بماند هر چند ما به او نه می گوییم!

این دو دوزه بازی کردن، این وسط فلسطین و ایران بندبازی کردن، این محکوم کردن همزمان جمهوری نکبت و اسراییل، مجموع اش می شود، اسراییل! تو که کار خودت را بی توجه به داد و فریادهای ما خواهی کرد، ولی تو جمهوری نکبت! تو زیر موضوع اسراییل و فلسطینیان نازنین کم رنگ شو!

آقایان که خجالت نمی کشند! دستکم با صراحت بگویند حالا اگر جنگ شد شما چه خواهی کرد؟ می روی و در مقابل اسراییل و کنار جمهوری نکبت می ایستی؟ کاری که ما به خاطر از دست ندادن خاک مان در ابتدای انقلاب در مقابل عراق کردیم؟ آخر جگر این کار را هم که ندارید!

این همه اسراییل اسراییل و فلسطین فلسطین و چپاندن بنیادگرایان اسراییل در کنار بنیادگرایان ایرانی یعنی آقای جمهوری اسلامی، ما که دست مان به اسراییل نمی رسد ولی تو بمان!

فردا هم اگر مثلا به فرض محال اسراییل حمله زمینی به ایران کرد مثل اول انقلاب در پایین روزنامه «نامه مردم» و «کار» شعار خواهیم نوشت همه با هم علیه اسراییل به جبهه ها می رویم! با اسلامی های نکبت جبهه متحد تشکیل می دهیم!

نه آقایان! حنای شما اگر برای بچه های امروز که از ژانگولر بازی های سیاسی شما ها بی خبرند رنگی داشته باشد، برای ما که زیر و روی شما را دیده ایم و خباثت ذاتی شما ها را می شناسیم رنگی ندارد.

این که عده ای از امضا کنندگان شماها را نمی شناسند و گول حرف های قشنگ و شعارهای انسانی شما را خورده اند هم اصلا قابل قبول نیست. چند اسم در میان این اسامی هست که تعجب بر انگیز است ولی ما در این ۴۶ سال عادت کرده ایم تعجب کنیم! هر کس این بیانیه را امضا کرده، در اصل مهر «جمهوری اسلامی باقی بماند» را روی پیشانی خود کوبیده مگر این که خیلی سریع آن را پس بگیرد.

همان طور که ما به محض تشکیل گروه جرج تاون و مهسا به صراحت و با صدای بلند گفتیم این ها یک مشت بازیگر و سوءاستفاده چی و فرصت طلب هستند که حرکت مردم را به گند خواهند کشید، و چندی بعد همه دیدند که چنین شد، امروز هم با صراحت و با صدای بلند می گوییم این جمعیت ۳۶۰ نفره و بیانیه شان فقط و فقط به نفع جمهوری نکبت در جهت حفظ آن است. اسراییل و غزه بهانه است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy