Saturday, Oct 26, 2024

صفحه نخست » صدای خود را در هر جا که هستیم به گوش دیکتاتور برسانیم: مرگ بر خامنه ای!؛ ف. م. سخن

IMG_5954.pngسدعلی خامنه ای و حکومت نکبت اسلامی پای ما را به درگیری مهیبی باز کرده که اصلا ربطی به ایران و مردم ایران ندارد.

سدعلی و دار و دسته اش، به خاطر یک مشت عرب تروریست، ما را وارد درگیری نظامی یی کرده است که کوچک ترین ربطی به ما ندارد.

اسراییل در فاصله ی ۱۵۰۰ کیلومتری ما هرگز دشمن ما نبوده و نیست و این حکومت تبهکار اسلامی ست که این کشور را وادار به واکنش در مقابل خود نموده است.

دشمن ما خامنه ای و نظام اوست. اوست که ایران را سال هاست با سرکوب و وحشت به گروگان گرفته و به اسم ایران،،، جنایت و کشتار و آشوب در جهان بر پا کرده است.

امشب اسراییل به اهداف نظامی جمهوری نکبت اسلامی حملات خود را آغاز کرد. اگر آسیبی به مردم ما وارد شود، اگر در ایران خرابی یی به بار آید، مقصر نه اسراییل که تنها و تنها حکومت نکبت اسلامی ست که بی هیچ دلیلی و مطلقا هیچ دلیلی، ایران را وارد درگیری بی معنا و بی مبنایی که مطلقا و مطلقا ربطی به ما ندارد کرده است.

برای رهایی از شر این همه مصیبت که حکومت نکبت اسلامی باعث و بانی آن بوده، این حکومت و رهبر آن،،، باید به زباله دان تاریخ سپرده شوند.

به خاطر خودمان، به خاطر آیندگان مان، به خاطر ایران مان، باید این حکومت را از پا بیندازیم. برای جلوگیری از خرابی ها و خسارت های درگیری میان اسراییل و جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی باید از بین برود. این کار فقط به دست مردم ایران می تواند صورت بگیرد و حال که جمهوری نکبت زیر ضربات خرد کننده ی اسراییل قرار گرفته باید مردم تلاش خود را برای سرنگونی حکومت وحشی متمرکز کنند.

تا ریشه این حکومت خشک نشود، ایران و مردم ایران روی آرامش و آسایش نخواهند دید. اکنون که جمهوری نکبت و قوای سرکوبگرش زیر ضربات کوبنده ی اسراییل قرار گرفته اند، باید کار حکومت را یکسره کرد. اگر امروز این کار انجام نشود، فردا قطعا دیر خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy