Monday, Oct 28, 2024

صفحه نخست » بخدا هیچی نشده! اسراییل در حال نابود شدنه و چیزی به محو کاملش نمونده!؛ ف. م. سخن

IMG_5980.jpegیاد روزهای اول تا آخر جنگ ایران و عراق بخیر! از روزی که خمینی گفت اتفاقی نیفتاده و عراق اومده یه سنگی انداخته و در رفته تا روز آزادی خرمشهر که جو پیروزی،،، خمینی و ژنرال های دوزاریش مثل محسن رضایی و یحیی صفوی و دیگران را گرفت و فکر کردند عن قریب از طریق بصره و بغداد به قدس خواهند رسید، تا روز کوفت کردن جام زهر توسط خمینی، هشت سال ما با دروغ و دغل و کثافتکاری و پایه و قوام گرفتن مافیاهای مختلف رو به رو بودیم که اوج این پدرسوختگی ها را امروز می بینیم.

حوصله داشتید، فیلم «عروس» نیکی کریمی را نگاه کنید که جزو اولین فیلم هایی بود که شکل گیری مافیای دارو را در زمان جنگ نشان می داد و فیلم خوبی هم بود.

دروغ گفتن های عجیب غریب و شاخدار از همان روزهای اول جنگ شروع شد و اطلاعیه هایی که هر روز در رادیو و تلویزیون خوانده می شد، و سرنگون کردن فلان تا هواپیما و نابود کردن بهمان تا تانک و نفربر را اعلام می کرد این قدر جمع اعداد و ارقام اش بالا رفت که مسوولان تبلیغات جنگ دیگر از دادن اعداد خودداری کردند چون در همان یکی دو سال اول جنگ تعداد ادوات نابود شده از تعداد کل تجهیزات ارتش عراق داشت بیشتر می شد و بعد از حمله ی رمضان و نابود کردن واحد های ما در دروازه ی بصره و بعد، شکست پشت شکست عملیات ها و شکستن کاسه کوزه ها بر سر جاسوسان و خبرچینان و به قول خودشان منافقان، در نهایت در لحظاتی که همچنان نیروهای ظفرنمون جمهوری نکبت در حال فتح و پیروزی بودند، خمینی یک دفعه جام زهر را کوفت کرد و جنگ بی آن که برنده ای بازنده ای دلیلی چیزی داشته باشد تمام شد و هزاران جوان ایرانی به کشتن رفتند یا سلامت جسم و روان شان را از دست دادند و تنها چیزی که باقی ماند تابلوهای تا قدس این قدر کیلومتر مانده در خط های مرزی ما بود.

حالا حکایت «بخدا هیچی نشده»ی حکومت نکبت است که اسراییل آمده تا قلب پایتخت، قشنگ سر فرصت از این بمب ها که زمین را سوراخ می کند و همه چی را در درون و زیر زمین و کوه می ترکاند ول کرده روی پایگاه های رادار و تولید سوخت و غیره، چون آتش و انفجار بیرونی چندانی نداشته و مردم انفجارهای مهیب را ندیده اند لذا دستگاه تبلیغات نظام با خنده و استهزا می فرماید که «بخدا هیچی نشده» و «ما خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم!»

قربانِ آن دروغ گویی هایِ اسلامی تان خانم جان تان برود! جوانان امروز دوز و کلک های شما را ندیده باشند، ماها که سن ی ازمان گذشته هم بالای شما هم پایین شما، هم توان رزمی شما، هم نیروی زمینی و هوایی و موشکی شما را به چشم و بعضی را از نزدیک دیده ایم و خالی بستن های شما را از بر هستیم. لذا فعلا بروید آماری چیزی از کل کشور بگیرید چیزی از نابود شده های دو سه شب پیش از قلم نیفتد تا برسیم به مرحله ی بعد ی کار ان شاءالله تعالی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy