سه شنبه 15 مهر 1382

گفتگو با افشین خواننده خارج از ایران،مهرداد مهرجو، پندار

افشین خواننده ایرانی مقیم آلمان است. و ترانه هایش از رسانه های لس آنجلس پخش می شود. اما برخلاف این مساله معتقد است موسیقی پاپ داخل ایران نسبت به موسیقی لس آنجلسی ارجحیت دارد. گفتگوی مهرداد مهرجو خبرنگار سایت پنداررا با وی می خوانیم.
افشین متولد سال 1357 در شهر بابل و بزرگ شده نظام آباد تهرانه. حالا چند سالیه که آلمان زندگی می کنه. « کودک تنها» اولین آهنگی بود که در نوجونی ساخت و خودش خوند. تا بحال دو آلبوم به نام های « بوی بارون» و « ستاره» رو وارد بازار موسیقی کرده و سومین آلبومش یعنی « آس و پاس» بهمین زودی ها ببازار می آد. افشین می گه نمی خواد یه سوپر استار باشه بلکه دوست داره همیشه یه « دوست» باقی بمونه...

مهرداد: چند ساله موسیقی کار می کنی و چند آلبوم به بازار ارائه کردی؟
افشین: تا اونجاش که بچگی هامو یادم هست همیشه به خوندن علاقه داشتم تا زمانی که شروع کردم به نواختن گیتاراین عشق به اوج خودش رسید و الان هم ثمره ی این دوستی جاودانه ی بین من و سازم 3 آلبوم بنامهای « بوی بارون»
« ستاره» و کار جدیدم « آس و پاس» که به زودی به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

مهرداد: افشین! می دونی که بطور کلی موسیقی پاپ خیلی راحت با مردم ارتباط برقرار می کنه و یا برعکس افراد بیشتری با موسیقی پاپ همدم و یار می شن حالا می خوام بدونم چقدر خودت برای یه ارتباط سالم و سازنده حس مسئولیت می کنی؟ و چقدر در انتخاب ترانه و آهنگ وقت می ذاری؟
افشین: جواب خاصی براش نمی تونم بدم.

مهرداد: اگه میشه یه کم از حال و هوای آلبوم جدیدت بگو از چه حال و هوایی برخورداره و چه تفاوتی با کارهای قبلیت داره؟
افشین: : آلبوم جدیدم«آس و پاس» 12 تا آهنگ داره و سعی کردم در کنار آهنگهای مردم پسند یه تعداد از مرزهای بسته ی موزیک پاپ ایرانی خارج شدم و بیشتر با ریتم کار کردم چون امروز ریتم در موزیک جهانی حرف اول رو می زنه. از آهنگها بسیار راضی هستم و اکثر سازها بصورت زنده ضبط شده و از هنرمندان معروف ترکیه که در ارکستر تارکان می نوازند استفاده کردم و ویدئوهای خوبی هم با کوجی گرفتیم که بزودی شاهدش خواهید بود. [متن کامل مصاحبه در پندار]

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگو با افشین خواننده خارج از ایران،مهرداد مهرجو، پندار' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016