دوشنبه 2 آذر 1383

احداث باغ هنر بم توسط شجريان، ايلنا

"محمد سرير" , سخنگوي خانه موسيقي عنوان کرد؛
احداث باغ هنر بم توسط "شجريان"
تهران- خبرگزاري كار ايران

با جمع آوري مبالغي از طريق كنسرت" محمد رضا شجريان" و خانه موسيقي، باغ هنر در بم احداث مي شود.

"محمد سرير", سخنگوي خانه موسيقي, در گفتگو با خبرنگار هنر ايلنا با اعلام اين خبر افزود: در جلسه هيئت مديره خانه موسيقي كه عصر ديروز با حضور" شجريان" و برادر و خواهر" ايرج بسطامي" برگزار شد، اكثر صحبت ها در خصوص شهر زلزله زده بم بود كه قرار شد با جمع آوري مبالغ دريافت شده در خصوص زلزله بم، احداث باغ هنر در بم آغاز مي شود. اين وظيفه بر دوش "محمد رضا شجريان" كه خود ارائه دهنده طرح چنين باغي بود ,گذاشتيم.
سرير ادامه داد : همچنين از طرف خانه موسيقي, مراسم يادبودي براي مرحوم" ايرج بسطامي" در سالروز زلزله بم در تهران و بم برگزار مي شود كه هنوز مكان برگزاري آن مشخص نشده است. هدف ما از چنين برنامه اي هم دردي و هم آوايي با مردم بم است كه بتوانيم از اين طريق ياد آن هايي كه رفته اند را گرامي بداريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: "خانه موسيقي" طرف مشورت و همكاري با اكثر نهادها است و بايد چهار چوب هاي لازم را منظور كند تا بتواند فعاليت ها را در جهت مناسبي حركت دهد .چون اكثر اين نهادها علاقمند به استفاده از تجربيات و ظرفيت هاي خانه موسيقي هستند و ما قصد داريم از اين ظرفيت ها براي ارتقا موسيقي استفاده كنيم.
وي در خاتمه با بيان اين كه موضوع تداوم بيمه اعضا خانه موسيقي در جلسه هيت مديره ديروز عنوان شد ,خاطر نشان كرد: ما قصد داريم اين اعضا را افزايش دهيم و امكانات بيشتري نيز در اين خصوص فراهم كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14731

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احداث باغ هنر بم توسط شجريان، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016