جمعه 19 فروردين 1384

آثار بهزاد رنجبران آهنگساز ایرانی مورد توجه موسیقیدانان جهان قرار گرفت، مهر

"بهزاد رنجبران" ، آهنگساز و نوازنده ایرانی با ساخت آثاری برای ارکسترهای مختلف آمریکا و کانادا مورد توجه بسیاری از موسیقیدانان و علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار موسیقی "مهر"، "بهزاد رنجبران" هنرمند موسیقی ایرانی که سالهاست در آمریکا به فعالیت های موسیقی می پردازد و در این رشته توانسته است مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد را از دانشکده موسیقی آمریکا دریافت کند، به تازگی قطعه ای را با نام " کنسرتو برای ویلن سل " ساخته که با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این قطعه در طول ماه های گذشته توسط ارکسترهای تورنتو و فیلادلفیا اجرا شده و همچنین ارکستر " ایندیانا پلیس" نیز ان را به صحنه برده است.
"جو شوابل" تکنواز برجسته ویلن تک نوازی ویلن این قطعه را در این اجراها به عهده داشته است که این خود دلیلی بر اهمیت این قطعه دارد.
شایان ذکر است که از این آهنگساز به زودی اثری توسط نشر موسیقی هرمس با عنوان "سه گانه پارسی" منتشر می شود که قطعات آن روی آثار فردوسی ساخته شده اند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20282

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آثار بهزاد رنجبران آهنگساز ایرانی مورد توجه موسیقیدانان جهان قرار گرفت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016