شنبه 20 فروردين 1384

هانيبال الخاص: در ايران همه هنرمندان با هم قهرند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

هنرها خيلي به هم نزديك هستند, ولي در ايران همه هنرمندان با هم قهرند.

"هانيبال الخاص" , نقاش , در گفتگو با خبرنگار گروه هنر ايلنا با بيان اين مطلب گفت: در ايران نقاش با شاعر، نويسنده با نقاش و ... هيچ رابطه اي ندارد . شاعر و يا نويسنده به جاي اين كه از نقاشي و يا گرافيك براي طراحي روي جلو كتاب و ارائه اثر خود استفاده كند از كامپيوتر جهت اين كار را بهره مي جويد. در صورتي كه او مي تواند با ايجاد يك واسطه, دوستانه و صميمي, ارتباط خود را با ديگر هنرمندان برقرار كند كه متاسفانه در كشورمان چنين چيزي وجود ندارد.
وي در ادامه با بيان اين كه بايد بازديد از نمايشگاه بايد براي مردم ما به يك عادت تبديل شود, اظهار كرد: همان طور كه در طول ماه به ديدن فيلم،تئاتر، موسيقي و ... مي رويم, بايد ديدن از نمايشگاه را نيز در برنامه خود داشته باشيم. چون نقاشي جز هنرهايي است كه جز رفتن به نمايشگاه و ديدن آثار, هيچ ارتباطي نمي توان با آن برقرار كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نقاش در خاتمه از نمايشگاه بزرگ خود در موزه صبا خبر داد و گفت : اين نمايشگاه به مناسبت 60 سال فعاليت هنري ام به مدت يك ماه در موزه صبا برگزار مي شود. هم چنين يك نمايشگاه ديگر نيز از آثار من و چند تن از پيشكسوتان و نقاشان برجسته, به زودي در يكي از گالري هاي تهران به نمايش درخواهد آمد كه هنرمندان شركت كننده در اين نمايشگاه, آثار برتر خود را كه به سبك كلاسيك است, در معرض ديد عموم قرار مي دهند كه 2 تا از آثار من در كنار بقيه آثار به نمايش در مي آيد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20316

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هانيبال الخاص: در ايران همه هنرمندان با هم قهرند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016