دوشنبه 29 فروردين 1384

پرويز پرستويي به چاپ كتابي درباره‌ي زندگي و سينماي خودش اعتراض كرد، ايسنا

پرويز پرستويي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

پرويز پرستويي اعتراض خود را نسبت به انتشار كتابي درباره زندگي و سينماي خود ابراز كرد.

اين هنرپيشه سينما و تئاتر در گفت‌وگويي با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) تصريح كرد: با خبر شدم قرار است كتابي مبني به زندگينامه و تجربه تئاتر و سينماي من منتشر شود كه گفته‌اند در آن با بهروز فراهاني هم درباره من صحبت شده است. البته در تماسي كه با آقاي فراهاني داشتم، بي‌اطلاعي خود را از اين موضوع ابراز كرد.

او در ادامه تأكيد كرد: اگر قرار است كتابي درباره من منشتر و در نمايشگاه توزيع شود، حداقل حقم اين است كه از آن باخبر باشم.

پرستويي با بيان اينكه در صورت انتشار چنين كتابي ناشر را تحت پيگرد قانوني قرار خواهد داد، افزود: تاكنون بارها دوستان خواسته‌اند كتابي درباره من منتشر كنند كه زيربار نرفته‌ام، اما حالا مي‌بينم كتابي در حال انتشار است كه اصلاُ از صحت آن اطمينان ندارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او همچنين متذكر شد: به‌خاطر احترامي كه براي مخاطبان قايلم، نمي‌خواهم مطالب نادرستي درباره من منتشر شود، ضمن اينكه اصلاً دوست ندارم كتابي درباره من چاپ شود و اين را حداقل حق طبيعي خود مي‌دانم كه اگر قرار است چنين اتفاقي بيفتد، خود تصميم بگيرم با چه كسي همكاري كنم.

زندگي و سينماي پرويز پرستويي در كتابي به نمايشگاه كتاب مي‌آيد، هنر ايران

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21228

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرويز پرستويي به چاپ كتابي درباره‌ي زندگي و سينماي خودش اعتراض كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016